SMTP server
Fra : Brian Nilsson

Dato : 06-06-02 11:27

Hej.

Er der nogen der kender nogle gratis SMTP server?

--
- mvh. Brian -
http://home.worldonline.dk/brianjon/ng/visitkort.htm

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-06-02 11:29

"Brian Nilsson" <astrobln@yahoo.dk> wrote in

> Er der nogen der kender nogle gratis SMTP server?

Du kan vel bruge din udbyders ganske gratis.
Hvis det er en du selv vil opstille, så huske det med sikkerheden ;)
Er det til *nix eller windows ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Brian Nilsson

Dato : 06-06-02 11:43

Henrik Stidsen <spamtrap@spammer.dk> skrev:

> Du kan vel bruge din udbyders ganske gratis.
> Hvis det er en du selv vil opstille, så huske det med sikkerheden ;)
> Er det til *nix eller windows ?

Jo, jeg har en hos Tiscali, men den virker ikke sammen med Pegasus Mail
V.4.01, så jeg vil gerne prøve med en anden smtp server, for at se om der
postprogramet eller smtp serveren det ikke virker. Har prøvet smtp.mail.dk
som tilhører TDC.

Fejlen er at jeg godt kan modtag post, men ikke sende. Jeg får dette:
http://home.worldonline.dk/brianjon/ng/error.gif

Jeg kommer ikke igennem, men ved TDC kan jeg sende min mail, men den blive
af gode grunde afvist da jeg ikke er kunde der.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-06-02 11:55

Thu, 6 Jun 2002 12:43:25 +0200, skrev "Brian Nilsson"
<astrobln@yahoo.dk>:

>Jeg kommer ikke igennem, men ved TDC kan jeg sende min mail, men den blive
>af gode grunde afvist da jeg ikke er kunde der.

Og det gælder alle udbyderes smtpservere, du kan prøve
http://www.hotpop.com/.

Fra : Brian Nilsson

Dato : 06-06-02 13:00

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Og det gælder alle udbyderes smtpservere, du kan prøve
> http://www.hotpop.com/.

Takker

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 06-06-02 12:45

Den Thu, 6 Jun 2002 12:43:25 +0200 skrev "Brian Nilsson"
<astrobln@yahoo.dk> :

>Jo, jeg har en hos Tiscali, men den virker ikke sammen med Pegasus Mail
>V.4.01,

Jov den gør, jeg har selv testet det.

--
Hygge Morten, anden er løs, meget løs, http://gummiand.dk/

Fra : Brian Nilsson

Dato : 06-06-02 12:59

Morten Kjaer Nielsen skrev:

> Jov den gør, jeg har selv testet det.

Ja, det gjorde den også hos mig, indtil onsdag morgen, uden grund og uden
der er blevet lavet om på noget i selve program eller Pc'en, kunne den bare
ikke sende mere. Men den kommer fint i kontakt med andre smtp server, bare
ikke den der står hos Tiscali.dk???!!!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-06-02 13:52

> [...]
> eller Pc'en, kunne den bare ikke sende mere. Men den kommer fint
> i kontakt med andre smtp server, bare ikke den der står hos

Så er det ret sikkert din klient der er gået noget galt i.

Fra : Brian Nilsson

Dato : 06-06-02 15:26

Henrik Stidsen skrev:

> Så er det ret sikkert din klient der er gået noget galt i.

Jo, hvor og hvordan retter man så det?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-06-02 21:17

> Jo, hvor og hvordan retter man så det?

Se det kommer jo helt an på hva der er galt...

Har du prøvet at geninstallere klienten ?

Fra : Brian Nilsson

Dato : 07-06-02 10:03

Henrik Stidsen skrev:

> Har du prøvet at geninstallere klienten ?

Ja, 3 gange.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 06-06-02 13:56

"Brian Nilsson" <astrobln@yahoo.dk> skrev:

> Er der nogen der kender nogle gratis SMTP server?

Hvis du bruger Windows XP (Pro?) kan du bruge den indbyggede i Windows.
Det virker glimrende her.

--
Morten http://miljokemi.dk