Macadan 90 istedet for Macadam 100
Fra : RacerNiels

Dato : 06-06-02 11:05

Hej,

Macadam 100 er åbentbart hele tiden i restordre, så jeg har tænkt mig at
smide 90 på istedet. Det er der vel ikke noget i vejen med, eller er
der??

Bagpå sidder en 150/70-17 Macadam 100 og fortil skal jeg bruge
110/80-17. Det er til en kammy's GSX750F fra 89.

Niels
XS400-SS *til salg*
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-02 12:27

Uden at være sikker mener jeg det er hårdere i gummiet, dermed står du lidt
dårligere fast, især i regnvejr.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : james

Dato : 06-06-02 16:04

Jeg kender ikke 90eren...men hvis den er bare i nærheden af forgængeren:
89X.....glem det....eller kun køre i tørvejr! Det er hård, langsom OG GLAT
som bare F***************!!!!!

-james

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-02 18:59

Jeg mener helt bestemt det var en 90'er jeg havde på min CBR1000, bare jeg
tænkte på at give gas i regnvejr, så spandt hjulet rundt. Jeg har af samme
grund ikke ejet Michelin siden, selvom jeg har hørt at mange af de nye dæk,
faktisk skulle være temmelig gode. Så måske det var værd at prøve engang
igen...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-06-02 16:21

RacerNiels wrote:

> Hej,
>
> Macadam 100 er åbentbart hele tiden i restordre, så jeg har tænkt mig at
> smide 90 på istedet....

Det er nok fordi Michelin skifter hele Macadam serien ud med de ny Pilot
Road

mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600

Fra : Richard Pade

Dato : 06-06-02 20:22

Jes Vestervang wrote:

> Det er nok fordi Michelin skifter hele Macadam serien ud med de ny Pilot
> Road

Mener du virkelig / ved du det? - får vi så også Pilot Road i størrelser, der
passer gode gamle 80er cykler? Det lyder festligt!

Richard Pade
'85 VF750S Veffer Dancer (- allerede på Macadam 50 - hvad kan det ikke blive
til på Pilot Road?)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-06-02 22:02

Richard Pade wrote:

> Mener du virkelig / ved du det? - får vi så også Pilot Road i størrelser,
> der passer gode gamle 80er cykler? Det lyder festligt!

At sige at jeg _ved_ det vil desværre være en voldsom overdrivelse, men det
var hvad Leo Mortensen i Gludsted fortalte mig... men der kan jo være sket
en misforståelse. www.michelin.com kan måske hjælpe (?).
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600 - Med pilot sport der kan lave stoppies i regnvejr )

Fra : RacerNiels

Dato : 06-06-02 21:22

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
> Det er nok fordi Michelin skifter hele Macadam serien ud med de ny Pilot
> Road

Gør de nu også det? Macadam 100 er ikke ret gammel og jeg synes jeg har
hørt at Macadam Road er en mellemting af 100 og Pilot Sport.

Niels *stadig ikke så klog*
XS400-SS *til salg* GI ET BUD!!!
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-06-02 09:56

> Gør de nu også det? Macadam 100 er ikke ret gammel og jeg synes jeg har
> hørt at Macadam Road er en mellemting af 100 og Pilot Sport.

Ifølge Michelin's hjemmeside er ovenstående rigtigt. Mon ikke den udtalelse
er mere værd end en tilfældig dansk forhandlers?

--
Mojn
Jens Bager Jensen