Hvem skal betale
Fra : NAS[8210]

Dato : 06-06-02 09:41

Hej

Mine forældre har lige haft afsluttet en sag som har taget 2 år.
De har lagt en sag mod ejeren af ejendommen for for høj husleje, den tab de
så i landsretten.
Men i mellem tiden har mine forældre forpagte restaurant til en anden,
spørgsmål er så hvem skal betale????
Skattevæsen siger at det er mine forældre og ikke restaurant som skal
betale, kan det være rigtig?? for sagen er jo i restaurantets interesse???

Mvh
NAS

Fra : Herold

Dato : 06-06-02 10:48

> [...]
> Skattevæsen siger at det er mine forældre og ikke restaurant som skal
> betale, kan det være rigtig?? for sagen er jo i restaurantets interesse???

Det er vel let nok? Var det restauranten eller dine forældre der kørte
sagen? Din forældre.

Og regnede de måske ikke med at få penge igen, hvis de vandt sagen?

Fra : NAS[8210]

Dato : 06-06-02 11:20

Jeg kender ikke helt sagen, men de skulle have penge fra alle de år hvis de
vandt + den ny ejer får sin del og nedsætte sine husleje. Så det er faktisk
begge parter der får glæde af det hvis de vandt.

MVH
NAS

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-06-02 11:56

NAS[8210] skrev:

>Jeg kender ikke helt sagen, men de skulle have penge fra alle de år hvis de
>vandt + den ny ejer får sin del og nedsætte sine husleje. Så det er faktisk
>begge parter der får glæde af det hvis de vandt.

Jo, men man kan ikke bare anlægge en sag på andres vegne og så
bede dem om at hoste op hvis man taber. Den slags skal være
aftalt på forhånd.

--
Bertel