Priser på Ruko dørlåse og dørgreb?
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-06-02 09:27

Findes der en internetside, evt. netbutik, hvor man kan finde priser på
Ruko dørlåse og deres Funxion dørgreb?

Jeg har besøgt <URL: http://www.ruko.dk/shop/ >, som giver en ganske fin
produktoversigt, men desværre skal man jo henvende sig til forhandleren
for at få prisen oplyst.

Da de har mange fine produkter, synes jeg at det kunne det være
interessant at sammenligne lidt priser, inden man involvere
forhandleren. Naturligvis bare vejledende priser, så jeg ved om vi
snakker 500 kr., 1000 kr. eller mere.

På forhånd mange tak.

--
Michael Rasmussen, michael@irczone.dk
»Ingenting at lave er det mest opslidende i verden,

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-06-02 09:33

"Michael Rasmussen" <michael@irczone.invalid> skrev i en meddelelse
> Findes der en internetside, evt. netbutik, hvor man kan finde priser på
> Ruko dørlåse og deres Funxion dørgreb?

Det ville ikke undre mig spor om priserne er de samme overalt i DK, mon ikke
Ruko kræver at deres vejl. priser skal overholdes ?

Hvis det er sandt, er der vel kun tre muligheder:

1) køb Ruko i DK
2) køb Ruko i et andet land (Tyskland?)
3) køb noget andet end Ruko

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Per H

Dato : 06-06-02 10:58

On Thu, 06 Jun 2002 10:26:34 +0200, Michael Rasmussen
<michael@irczone.invalid> skrev:

>Findes der en internetside, evt. netbutik, hvor man kan finde priser på
>Ruko dørlåse og deres Funxion dørgreb?

carl rach og calr F har online butikker med ruko og priser

ellers prøv byggemarkeder, der er ofte tilbud.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-06-02 12:12

In article <lecufush2a532jq9iq99aseu0pvvmp5q73@4ax.com>,
Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

> carl rach og calr F har online butikker med ruko og priser

Du skulle vel ikke have et link til Carl Rach? Deres side kan jeg ikke
umiddelbart finde adressen på.

Hos Carl F (<URL: http://www.carlf.dk/ >) ser det ud til at man først
skal oprettes som kunde, og siden hen have tilsendt en adgangskode med
posten, inden man kan se priserne.

> ellers prøv byggemarkeder, der er ofte tilbud.

Ok, men det var nu mest for at finde en vejledende prisliste, som jeg
kunne sidde i fred og ro og studere her ved skærmen.

Lad mig i øvrigt lige pointere, at det *ikke* er forhandlernes priser
jeg ønsker at sammenligne, men priserne på de forskellige modeller Ruko
har i deres produktkatelog.

Fra : Per H

Dato : 06-06-02 12:29

On Thu, 06 Jun 2002 13:12:20 +0200, Michael Rasmussen
<michael@irczone.invalid> skrev:

http://butik.carl-ras.com/

det er muligt at du også skal være kunde for at se priserne
Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 06-06-02 13:56

In article <arhufuc7cv1gg04pb05t921cri1n8kfaqr@4ax.com>,
Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

> http://butik.carl-ras.com/

Tak for linket, det ser ud til at man sagtens kan se priser uden at være
oprettet som kunde der. Dog virker deres netbutik noget rodet, men jeg
prøver at gå mere i dybden med den her til aften.

Fra : Per H

Dato : 06-06-02 15:12

>oprettet som kunde der. Dog virker deres netbutik noget rodet, men jeg

deres nethandel er kun ca 14 dage gammel. så der er nok lidt
opstartfaser der lige skal overståes

Vh Per
ICQ 8212837