højde contra valg af motorcykel
Fra : Ghadaffi

Dato : 06-06-02 09:06

en af mine venner er ca 195 høj og vil helt sikkert se fjollet ud på en
suzuki savage. hvad kører i andre høje mennesker på?

klaus

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-02 09:02

Er det ikke bare et spørgsmål om et fremflyttersæt......

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-06-02 11:49

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Er det ikke bare et spørgsmål om et fremflyttersæt......

Kan man godt få fremflyttersæt til montering på forgaflen? )

Til klaus: Der var en tråd for en uge eller to siden om samme emne. Prøv
evt. at søge efter den på groups.google.com

Mvmch,

Tony
Divvy 01

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-02 18:30

LOL. Tror der findes nogen som er beregnet til BMX-cykler, som kan monteres
på forgaflen

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 06-06-02 12:14

"Ghadaffi" <snyd@snyder.dk> writes:

> en af mine venner er ca 195 høj og vil helt sikkert se fjollet ud på en
> suzuki savage. hvad kører i andre høje mennesker på?

Det kommer jo meget an på hvad man kan lide af MC'er. Store
rejse-enduro'er (Ténéré, AfricanTwin, TransAlp, R1150GS, Tiger, mm)
plejer at være gode.

Er man til sportscykler, må man ud og prøve sig for. Kawa'erne, samt
de "gamle" ThunderCat/Ace har god plads.

Kai, 197cm
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini DB911 6.2hp (hvid)

Fra : Asger Steffensen

Dato : 06-06-02 17:40

"Ghadaffi" <snyd@snyder.dk> skrev i en meddelelse
> en af mine venner er ca 195 høj og vil helt sikkert se fjollet ud på en
> suzuki savage. hvad kører i andre høje mennesker på?

Netop komforten var et af mine kardinalpunkter, da jeg for tre år siden
skulle vælge.
Det blev en Kawasaki ZX-10. (mit daværende budget afholdt mig desværre fra
en ZZ-R 1100D

Asger
(198 cm)

Fra : Lars

Dato : 06-06-02 21:05

Hej Mr. Big.
Jeg er 194.
Har altid kørt off-roadere. Min nuværende XT600 for lige løftesæt til
forgaffel og bagsvingereg, så bliver sædehøjden næsten en meters penge. Det
er FEDT at køre i trafikken og kunne "klappe" bilerne på taget.

Se WWW.DORMCK.DK (Dansk Off-Road MC Klub)
Lars.