regina kæder?
Fra : Ghadaffi

Dato : 06-06-02 09:05

er regina kæder dårlige eller er det bare et af de der pludseligt opståede
rygter?

klaus
der er ved at skifte til regina kæde

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-02 09:05

Uden at kende meget Regina, så tror jeg godt du kan regne med at pris og
kvalitet hænger sammen.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Thomas Makro

Dato : 06-06-02 14:56

On Thu, 6 Jun 2002 10:04:57 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

>Uden at kende meget Regina, så tror jeg godt du kan regne med at pris og
>kvalitet hænger sammen.
Nein, ikke i dette tilfælde. Regina koster nogenlunde det samme som de
væsentligt bedre DID kæder, og der er kæmpe forskel!

Det kan siges så enkelt: Hold jer langt fra Regina-kæder. Holdbarheden
er elendig, og der er nogle her på NGen der har oplevet sprængt kæde!

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 06-06-02 18:03

"Thomas Makro" <makro@cyberjunkieFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det kan siges så enkelt: Hold jer langt fra Regina-kæder. Holdbarheden
> er elendig, og der er nogle her på NGen der har oplevet sprængt kæde!

ENIG!!!! Stay away!!!

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Morten Dahl -

Dato : 07-06-02 10:04

"Per M. Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> ENIG!!!! Stay away!!!

Ja hvem husker ikke stadig synet af min der havde smidt 12-15 ruller.. det
burde bare ikke kunne lade sig gøre..

-
Morten Dahl

Fra : Thomas Makro

Dato : 07-06-02 15:01

On Fri, 7 Jun 2002 11:04:13 +0200, "Morten Dahl -"
<news@FJERNmekasign.dk> wrote:

>Ja hvem husker ikke stadig synet af min der havde smidt 12-15 ruller..
Det husker jeg ikke - for det har jeg aldrig set
Men det undrer mig ikke...

Kom du noget til?

Fra : Morten Dahl

Dato : 07-06-02 15:25

> Det husker jeg ikke - for det har jeg aldrig set
> Men det undrer mig ikke...

Nu var den som sådan ment til PerP

> Kom du noget til?

Nej utroligt nok sprang kæden ikke, det var kun rullerne der faldt af, det
var per der opdaede det, da jeg øvlede noget om den kæde virkede lidt
ledløs..

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 03-07-02 22:07

> [...]
> Det kan siges så enkelt: Hold jer langt fra Regina-kæder. Holdbarheden
> er elendig, og der er nogle her på NGen der har oplevet sprængt kæde!

Jeg mener ellers at Jørund har været fortaler for at hans(!) Regina ikke
fejlede noget, og hans seneste modeller har ellers haft punch nok!
Jeg ser problemet som at man bliver prakket en kæde på der ikke svarer
til krævede trækstyrke - Idag kører R1 jo med mindre kædedimension, end
GS 750 gjorde i 70'erne. Men problemet er at Regina åbenbart kun
designerer sine kæder med ordene: "Forstærket"/"ekstra forstærket" uden
at sætte trækstyrke på, således at man kan samenligne

--
Armand

Fra : Thomas Makro

Dato : 04-07-02 06:17

On Wed, 3 Jul 2002 23:07:20 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Jeg mener ellers at Jørund har været fortaler for at hans(!) Regina ikke
>fejlede noget, og hans seneste modeller har ellers haft punch nok!
Korrekt - men Jørund er også den _eneste_ der ikke har omtalt Regina
negativt.

Fra : Armand

Dato : 04-07-02 15:58

> Korrekt - men Jørund er også den _eneste_ der ikke har omtalt Regina
> negativt.

P.g.a. anden (mere seriøs?) leverandør??

--
Armand.

Fra : origo@earthling.net

Dato : 04-07-02 07:25

> Jeg mener ellers at Jørund har været fortaler for at hans(!) Regina ikke
> fejlede noget, og hans seneste modeller har ellers haft punch nok!
Jeg hadde Regina på min ZZR1100 og også på R1'en, og var sådan sett tilfreds
med det. De holdt ikke riktig like godt som DID kjedet som satt originalt,
men prisen var også lavere hvorfor forholdet pris/kvalitet var OK.

Jeg vet ikke om det finnes flere serier i en given dimensjon, men har som
sagt adri hatt et problem med Reginas kvalitet.

JS