Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad skal det være? IXUS v2 eller IXUS 330~
Fra : Henrik

Dato : 05-06-02 23:57

Hej!

Jeg står overfor at skulle investere lidt penge i et digicam.
Kravet til kameraet er at det skal tage gode/udemærkede billeder, samt være
lille og handy..

Jeg har kigget på de nye Canon Ixus kameraer og er rigmelig sikker på at det
bliver sådan et, men hvilken en??
Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvad forskellen er på Ixus v2 &
Ixus 330? Såvidt jeg har kunnet læse mig til indtil videre er der kun zoomen
til forskel på de to Ixus'er. (jeg kan godt undvære den ene gang zoom til
fordel for et billigere og mere kompakt kamera; læs: Ixus v2)

Eller er der andre forskelle der kan retfærdigøre at jeg bør købe 330'eren??

Mvh
Henrik L

Fra : Erik

Dato : 06-06-02 18:37

> [...]
> til forskel på de to Ixus'er. (jeg kan godt undvære den ene gang zoom til
> fordel for et billigere og mere kompakt kamera; læs: Ixus v2)

Du går ind på
http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp
og vælger Ixus v og Ixus 330

Mvh