moesgård, advarsel !!
Fra : Robert

Dato : 05-06-02 23:01

Vær opmærksom !
Det flinke Århusianske vejvæsen har været der igen !
Vejen gennem skoven fra byen til moesgård strand
har fået ny belægning: flydende asfalt med efterfølgende
"påhældning" af de dersens små skarpe sten... som det
så er meningen at bilerne skal køre fast.. til hård belægning.
Lige nu er vejen værre end et glatførekursus med bind
for øjnene !! I de fleste sving ( dem er der en del af )
kører man nærmest på grus... hvilket man først finder
ud af når cyklen er ved at forsvinde under een.
Skiltning er der nemlig ingen af ! Argh !!!

Robert

Fra : Pierre Roland

Dato : 06-06-02 08:39

Jo, der er skiltning men de er kun omk. 20 * 20 cm i størrelse og så står de
det høje "græs" i vejkanten i en højde af 10 cm over jorden.
Så der er såment skiltning man kan bare ikke se dem.

Pas på derude
Pierre Roland

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-02 09:09

"20 * 20 cm i størrelse"

Ja nu siges det jo at størrelsen hænger sammen med hastighedsbegrænsningen,
hvilket skulle være en af årsagerne til at det bliver dyrt hæve hastigheden
på motorvejen. Vejen til Moesgaard er der jo 40km/t, så mon det kan forklare
de små skilte

--
Mvh.
Henrik (som synes der er forkasteligt med små skilte 10 cm over jorden)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Ole Sørensen

Dato : 06-06-02 09:46

Tak for advarslen...ville egentlig have været en tur derud iaften, men nu
tror jeg, at jeg finder mig et andet "mål" !

Mvh /Ole
YZF-R6

Fra : Martin Withus

Dato : 06-06-02 13:45

Ja gør hellere det - jeg var der ude forbi i går aftes og det var ikke nogen
fornøjelse. Ikke nok med at det var noget skidt at køre i, men jeg nåede
også
lige at få mig et stenslag i min nypudsede lakering

Men man kan jo altid snuppe sig en tur til Kalø slots ruin (eller "Kalø Svin
slots urin"
som nogen kalder det) - det er sku en hyggelig tur

Haj Haj
\Martin@Dragtar650

Fra : Ole Sørensen

Dato : 06-06-02 14:24

> Men man kan jo altid snuppe sig en tur til Kalø slots ruin (eller "Kalø
Svin
> slots urin"
> som nogen kalder det) - det er sku en hyggelig tur

Vil jeg gøre, har faktisk aldrig været der før....tak for tippet!

Mvh /Ole
YZF-R6

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 06-06-02 15:05

Tak for advarslen....

Så var det godt vi tog hovedvejen i går aftes istedet for!

--
mvh. Boldreel

http://boldreel.dk
http://RaptorMC.dk

(fjern x i mail-adresse)

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 06-06-02 15:22

"....Så var det godt vi tog hovedvejen i går aftes istedet for!"

Hmmmm ....... har I husket at levere den tilbage?
Eller skal jeg sladre til Amtet/kommunen?

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Århus N

Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779
IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

-------------------------------------

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-02 18:00

Du kan da så mange vittigheder...

--
Mvh.
Henrik

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 06-06-02 19:48

..... ved at varme op til Langelands turen?
Mange tilmeldinger? Hvornår er der sidste tilmelding?

Jeg tror, at jeg deltager, men skal lige have købt en ny madras, da den
gamle selvoppustelige mistede "ånden" sidste sommer.
Vi snakkes ved Nielsen.

PS: Skulle egentlig også have et nyt bagdæk, men det er dælme svært at
vælge!!!!

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-06-02 13:04

"Skulle egentlig også have et nyt bagdæk"

Nu ved jeg ikke hvad valget står imellem. Men folk i Raptor er blevet meget
glade for Bridgestone, jeg er dog ikke omvendt endnu..

Langelandsturen: Hvis bare jeg ved det et par dage før afgang. Så jeg kan
give besked til "køkkenet" hvor vi skal spise den første aften.

Hvis du skal have nyt underlag, kan vi måske lave noget fælleskøb, hvis du
handler samme sted igen, så kan der da spares lidt fragt

Fra : Martin

Dato : 06-06-02 17:26

> Vil jeg gøre, har faktisk aldrig været der før....tak for tippet!
>
> Mvh /Ole
> YZF-R6

Den bedste (hyggeligste) tur får du, hvis du kører igennem:

Risskov > Egå > Skæring > Løgten > (Gl.) Følle strand > Kalø Vig

God tur

\Martin

Fra : Søren Dahl

Dato : 06-06-02 21:06

Pjat!

Hvis man blot har den rigtige MC er det ligefrem sjovt.....

Søren
- TransAlp

Fra : Robert

Dato : 06-06-02 23:17

"Søren Dahl" <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> skrev i en meddelelse
> Pjat!
>
> Hvis man blot har den rigtige MC er det ligefrem sjovt.....
>
> Søren
> - TransAlp

Yes ! specielt når man nu kender til forholdene i forvejen..

men kommer man "susende" i tusmørket - - ingen advarsler - -
første sving, og maskine er ved at tage magten, er det sgu ikke så sjovt.

Robert