Oplevelse
Fra : Mogens Dammand

Dato : 05-06-02 22:06

Var på jagt her den anden aften. Regnen var holdt og solen skinnede og der
var en fuglesang som aldrig før.
Så hørte jeg en lyd jeg ikke kunne kende. Det var en flagspætte på
kurmageri, for der var ikke kun en, men to. Sikke en oplevelse at følge dem.
Senere kom der en lille Gransanger og var lige ved at lande på mig, men ca.
30cm fra mig fortrød den.
Dejlig aften

Mogens

Fra : Brian Østergaard

Dato : 06-06-02 18:35

"Mogens Dammand" <m.dammand@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dem.
> Senere kom der en lille Gransanger og var lige ved at lande på mig, men

På jagt ?, ja så fik du nok skudt nogle søde dyr.

Brian Ø.

Fra : Erik Agertoft

Dato : 06-06-02 20:16

On Thu, 6 Jun 2002 19:35:19 +0200, "Brian Østergaard"
<mantabrian@hotmail.com> wrote:

>På jagt ?, ja så fik du nok skudt nogle søde dyr.

De fleste af deltagerne i denne gruppe havde vel ventet en reaktion
som ovenstående.

Jeg er selv fuglekigger og lystfisker, og nogle af mine rigtig gode
oplevelser med fugleobs har jeg fået, mens jeg fiskede.

Jeg fanger næsten aldrig noget, men jeg har fået en OPLEVELSE af rang,
da jeg en gang fiskede i Utterslev Mose, mens en Rørdrum kom flyvende
forbi mig og landede i rørskoven lige overfor, hvor jeg stod.

Mon ikke, der er en OPLEVELSE af samme karakter, Mogens skrev om?

Venlig hilsen
Erik

Fra : Mogens Dammand

Dato : 08-06-02 14:49

Jo, du kan tro det er.

Fisker også en del, men har det ligesom dig, fanger næsten aldrig noget, men
har en dejlig dag ud af det, og får smagt på naturen.

Det skulle Brian Ø. måske også prøve.

Mogens
'

Fra : Mogens Dammand

Dato : 08-06-02 14:44

Som ventet kommer der altid nogle s... opstød, men jeg kan berolige dig med
at på denne tid af året er det kun råbukken der er jagt på, og jeg har ikke
skudt nogle de sidste 5 år, men så da en rigtig flot buk i går aftes, men
der var så meget krudt i den at den ikke kune stå stille, så det var bare en
dejlig oplevelse mere.

Mogens