kåber
Fra : Ole jorgensen \(Repl~

Dato : 05-06-02 22:10

jeg søger nogle sider med topkåber jeg er ved at lave en cafe racer og kan
ikke finde en styrkåbe jeg vil have så er der nogen der ved man kan finde
dem

Fra : Richard Pade

Dato : 05-06-02 23:05

"Ole jorgensen (Replace DOT with in address for reply by email)" wrote:

> jeg søger nogle sider med topkåber jeg er ved at lave en cafe racer og kan
> ikke finde en styrkåbe jeg vil have så er der nogen der ved man kan finde
> dem

Prøv:
www.metisse.de
www.powerbronze.co.uk

- kig også efter forulykkede scootere med intakt forskjold hos
scooterforhandlere omkring dig.

Richard

Fra : Christian Knudsen

Dato : 06-06-02 13:40

> jeg søger nogle sider med topkåber jeg er ved at lave en cafe racer og kan
> ikke finde en styrkåbe jeg vil have så er der nogen der ved man kan finde
> dem

http://www.sbfiberdesign.dk - der er en del gode ideer, men ellers kan det
faktisk også se lidt råt ud med en scooterfront, sålænge man ikke bruge hele
fronten....hehe

christian

Fra : Christian Knudsen

Dato : 06-06-02 13:45

"Christian Knudsen" <dsl24585b@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> faktisk også se lidt råt ud med en scooterfront, sålænge man ikke bruge

..dk....sorry