Moto GP til Xbox
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-06-02 21:32

Hej drenge(røve),

Hvis man ikke allerede har en Xbox så er der her en virkelig god grund:
http://www.thq.com/motogp

På med spendérbukserne!

Hilsner,

Tony
Divvy 01'er og snart Moto GP på Xbox

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-06-02 21:55

"Tony Lorentzen" <tony@REMOVETHISlorentzen.com> skrev i en meddelelse
> Hej drenge(røve),
>
> Hvis man ikke allerede har en Xbox så er der her en virkelig god grund:
> [...]

Jeg syntes mit gamle GP500 Spil til pc'eren ser markant flottere ud, og mere
realistisk!

Men det er da flot det til xboxen!

Har desværre ikk prøvet eller set det til PS2'en endnu!

--
Mvh Mads Stetter
DT125R (For Sale)

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 06-06-02 14:54

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> realistisk!
>
> Men det er da flot det til xboxen!
>
> Har desværre ikk prøvet eller set det til PS2'en endnu!

Det er et dumt spil

Jeg fik lammetæsk af den danske distributør, da jeg prøvede t på E3 i USA.

Meget pinligt.

--
Jesper Hvalsøe
GS 750

Fra : Adam Christensen

Dato : 06-06-02 21:27

"Jesper Hvalsøe" <jhva@int.tele.dk> wrote in message

> Det er et dumt spil
>
> Jeg fik lammetæsk af den danske distributør, da jeg prøvede t på E3 i USA.

Jeg fik da slået Rossi og de andre i dag efter nogle timers træning

Hvis man er roadracing-fan og ejer en Xbox er det spil et must-have.

--
Adam
(med MotoGP til Xbox som erstatning for SV'eren)