Kan i hjælpe med en link til Sverige (Hels~
Fra : Mike Speed

Dato : 05-06-02 20:48

Hej NG
Kan i Hjælpe mig med en MC-link til Helsingborg. Da jeg skal til Helsingborg
imorgen!!

På forhånd TAK
Michael
Michaelkrx@mail.dk
Yamaha 600FZS
Fjern X fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Christian H

Dato : 05-06-02 21:16

"Mike Speed" <michaelkrx@mail.dk> wrote in message
> Hej NG
> Kan i Hjælpe mig med en MC-link til Helsingborg. Da jeg skal til
Helsingborg
> imorgen!!

www.rg-motor.se kæmpe yamaha center(der har jeg købt min mc)
www.wbm-fleninge.com

mvh
Christian H

Fra : Futte

Dato : 05-06-02 21:42

> [...]
> Michaelkrx@mail.dk
> Yamaha 600FZS
> Fjern X fra min email hvis du vil skrive til mig

http://w1.278.telia.com/~u27807366/mclankar.html

Her er en masse svenske links, sikkert også dem du savner.

Jørgen, Brøndby
CB550F, den fine, lettere anløbne, årgang 1976,
der vist er en 75'er ifølge stel og motornummer.
Fint vejr idag, ik' !

---