Vampire Potter - Konklusion
Fra : Lars Nielsen

Dato : 05-06-02 20:14

Så er Vampire potterne fra BSM klasket på 1000F'eren!
Heeelt kanon lyd, lige som jeg vil ha det!
Lige den frække rumlen når man kører langsomt i byen, og når man kommer ud
og tourer langt, så er støjen til at holde ud, da de ligger så lavt, at
fartvinden bærer lyden væk fra maskinen - Så der næsten kun er vindstøj i
hjelmen! Perfekt, ihvertfald efter det jeg ku tænke mig!

Og på feltet blev der otte heste mere, efter dysning og sår'n.
Skulle man ikke give sig til og optimere med filter og Jet Kit osse? - Nogen
erfaringer???

RadioMan

Fra : Allan Bojesen

Dato : 05-06-02 20:28

"Lars Nielsen" <dsl8938@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Kan du beskrive lidt mere i detaljer hvad du har købt - komplet system /
bolt-on ???

Hvad blev prisen for potterne og for efterfølgende rulning og dysning?

Allan Bojesen
CBR1K med originale potter (meget nabovenlige)

Fra : Lars Nielsen

Dato : 05-06-02 23:44

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Nielsen" <dsl8938@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan du beskrive lidt mere i detaljer hvad du har købt - komplet system /
> bolt-on ???

Systemet består af to potter, samt to rør som skrues på, og derefter
monteres istedet for de to originale potter.
Hele montagen tog ca. 15 minutter, og pasformen af systemet var simpelthen
forbilledlig. - Kunne lisså godt ha været lavet af Honda selv.
Systemet kan købes ved www.Davidsilverspares.co.uk - Obs, Not Road Legal.
Se flere detaljer ved www.bsm-exhausts.com
Systemet koster 245 pund + fragt og moms - Køb eventuelt andre stumper til
cyklen samtidig, det er jævnt billigere end i Danmark!.

Rulning, justering og dysning klarede en kammerat, som er
motorcykelmekaniker som en tjeneste - Hvad koster sådan noget med moms? En
tusindlap eller sår'n??
Stumperne fra england kostede ialt ca 3500,- men det var inklusiv et nyt
varmeskjold og to nye gummier til håndtagene.

Kan anbefales! - Email mig eventuelt for mere info!!!

RadioMan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-06-02 00:43

"Lars Nielsen" <dsl8938@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Systemet kan købes ved www.Davidsilverspares.co.uk - Obs, Not Road Legal.

Vil det sige at du kan blive stoppet af ordensmagten og få en bøde samt
besked på at tage dem af igen?

Hilsner,

Tony
Divvy 01'er (der godt kunne lyde af lidt mere)

Fra : Lars Nielsen

Dato : 06-06-02 22:30

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse

> "Lars Nielsen" <dsl8938@vip.cybercity.dk> wrote in message

Legal.

> Vil det sige at du kan blive stoppet af ordensmagten og få en bøde samt
> besked på at tage dem af igen?

- Aner'd ikk'... - Meen jeg hører da en del cykler som larmer mere, så skal
vi ikke vælge og tro, der blot går et par grydesvampe til, hvis den skal
synes.
Derudover skriver de i de medfølgende papirer, at det kan lade sig gøre og
få en DB-Killer som snupper ca. 5 DB hvis man skal dæmpe den lidt, og at
denne monteres hurtigt i afgangen fra potten.

RadioMan