OpenGL
Fra : Jimmy_k

Dato : 05-06-02 19:43

@loha.
Jeg har lige instaleret quake 3 på min puter.
Men når jeg starter spillet får jeg følgene besked :
"GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem".

Er der en venlig sjæl der har et godt råd til hvad jeg
skal gøre ?

Jeg kører med Windows XP og Voodoo 3.

Mvh
Jimmy

Fra : DWM

Dato : 05-06-02 20:10

"Jimmy_k" <(8700) jimmy_k25@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem".
>
> Er der en venlig sjæl der har et godt råd til hvad jeg

Det kan måske hjælpe hvis du prøver med nogle andre drivere
Jeg havde samme problem for et par dage siden dog med et
andet grafikkort. Opdaterede driveren til en nyere og så virkede
det fint.

/Kenneth Iversen

Fra : Madsen

Dato : 05-06-02 20:25

On Wed, 5 Jun 2002 20:43:22 +0200, "Jimmy_k" <(8700)
jimmy_k25@hotmail.com> wrote:

> [...]
>"GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem".
>
>Er der en venlig sjæl der har et godt råd til hvad jeg

Opdater til en nyere grafikdriver, så burde det køre

mvh Madsen

Fra : Spacemann

Dato : 06-06-02 10:43

Det er rigtigt som de andre siger, men her kommer lige en forklaring !!

Sætter du et, næsten, hvilket som helst skærmkort i en computer med windows
xp, finder den selv driveren !!

Men microsoft har ikke puttet opengl i deres drivere, så derfor er du nød
til at hente en driver fra producenten, i dit tilfælde findes de på
www.3dfx.com

--
Spacemann
ICQ: 144131050