Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Ukendt Number Nine grafikkort ?
Fra : Jensen

Dato : 14-12-00 06:50

Hej

Jeg har fået fat i et Number Nine grafikkort som jeg umiddelbart ikke kan
se hvad det er for noget.

Det er til AGP og har part no. 54.02059.051

Det stammer fra en IBM maskine (IBM FRU Nr. 10K2111)

Der er TV-Out

Og det mest underlige - det "normale" 15 pol. monitorstik er skiftet ud med
et stik på
størrelse med et 15 pol D-Sub stik, men med 8 ben i 3 lige rækker (24 i alt)
samt 4 ben i en
firkant - dvs. 28 bin i alt i stikket

Hvad kan det være ?

Mvh.
Jensn

Fra : N/A

Dato : 16-12-00 15:53

Fra : N/A

Dato : 16-12-00 15:53

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-12-00 15:53

DVI = Digital Video Out ...
Det bruges på digitale skærme (Læs: TFT / DSTN ) - altså dé "nye" flade
skærme, samt visse andre "normale" skærme..

mvh.
Søren