SILK :-)
Fra : David Blangstrup

Dato : 05-06-02 17:21

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-06-02 17:38

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-06-02 17:48

On 5.6.2002 18:37, in article slrnafsfic.pkv.bendtsen@brok.diku.dk, "Jon

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-06-02 18:00

In article <B9240D76.1D563%david@blangstrup.dk>, David Blangstrup wrote:
> On 5.6.2002 18:37, in article slrnafsfic.pkv.bendtsen@brok.diku.dk, "Jon
> Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> wrote:

>> Hvad handler linken om ?
>>

>> JonB
>
> Klik den

Det er jo netop det jeg ikke gider, når jeg ikke ved hvad der er
tale om. Det kunne jo være en link der udnyttede en fejl i min
browser til at hacke min maskine.

Eller det kunne bare være noget totalt uinterresant.
Pointen er at du tvinger mig til at starte en browser og kikke
efter, bare fordi du ikke gider følge kotume og give en kort
beskrivelse af indholdet.

JonB

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-06-02 19:03

On 5.6.2002 19:00, in article slrnafsgsv.qlh.bendtsen@brok.diku.dk, "Jon
Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> wrote:

> Det er jo netop det jeg ikke gider, når jeg ikke ved hvad der er
> tale om. Det kunne jo være en link der udnyttede en fejl i min
> browser til at hacke min maskine.

Jeg er en kendt hacker.

> Eller det kunne bare være noget totalt uinterresant.
> Pointen er at du tvinger mig til at starte en browser og kikke
> efter, bare fordi du ikke gider følge kotume og give en kort
> beskrivelse af indholdet.

Det skulle være en overraskelse. Men det er jo typisk for en kendt hacker.

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Christian Bech

Dato : 05-06-02 22:28

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Jeg er en kendt hacker.

Jeg har hele tiden fornemmet, at du var en slem én. Både det med grisen
og så din kampagne for at få os stakkels iMac-ejere til at skifte til et
styresystem, der slet ikke kan køre på vores maskiner, et styresystem,
der ovenikøbet er så ustabilt, at det skvatter for et godt ord.
Heldigvis havde du forregnet dig - åbenbart virker OS X udelukkende i
Danmark blandt dk.edb.mac-brugere.

En stor tak til Jon for at have afsløret dig.

--
Christian

Fra : Jesper

Dato : 05-06-02 18:19

On 05/06/02 18:21, in article B9240723.1D55D%david@blangstrup.dk, "David
Blangstrup" <david@blangstrup.dk> wrote:

> http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=15012&db=macosx

Den fungerer jo smukt! Jeg kan bare ikke helt finde ud af om det så er bedre
- små typer (som f.eks. på macnyt) bliver ikke just tydeligere på min ellers
skarpe iBook 12"-skærm

--
mojn, Jesper

j m f i n k (at) m a c . c o m

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-06-02 20:21

Jesper <forhulenda@hotmail.com> wrote:

> Den fungerer jo smukt! Jeg kan bare ikke helt finde ud af om det så er bedre
> - små typer (som f.eks. på macnyt) bliver ikke just tydeligere på min ellers
> skarpe iBook 12"-skærm

Silk fungerer, men hvis man samligner eksempelvis IE + Silk med en Cocoa
browser som Chimera, så synes jeg at fortsat at Cocoa står flottest.
(Men det er jo så'n set bare dejligt at Apple har et godt fundament i
Cocoa.)

Martin

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-06-02 13:52

mb@talent.dk (Martin Bredthauer) writes:

> Silk fungerer, men hvis man samligner eksempelvis IE + Silk med en Cocoa
> browser som Chimera, så synes jeg at fortsat at Cocoa står flottest.

Mozilla med Silk er fin til mig. Tak for det hurtige tip.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "Lad os lige få nogle konkrete facts på
http://homepage.mac.com/ravn bordet og ikke al den snakken udenom" -- ERS