God dokumentation på Win2K Server
Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 05-06-02 15:04

Hej NG

Jeg mangler nogen gode bøger om Win2K Server, er godt klar over at de er
nogle moppedrenge, men noget der kan fortælle om de forsk. services og
funktioner.

Er der nogen der kan hjælpe med navne på sådanne bøger eller
internetadresser der kan være gode?

mvh. Henrik

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 10-06-02 23:31

Hejsa,

Jeg er ikke klar over den relative kvalitet i mit forslag, men jeg kan i
hvert fald ud fra egne erfaringer anbefale Minasi's "Mastering Windows 2000
Server" fra Sybex..

Mvh,

/Kasper

"Henrik Hejbøl Jensen" <henrik@[killthespam]hejboel.dk> skrev i en