tip søges til styring af flyveren i gta 3
Fra : Danni Plougmann

Dato : 05-06-02 23:25

der der har nogle gode tips til hvordan man styre dodo flyveren i gta 3
det er ednu ikke lykkes mig at holde den i luften mere en 15 sekunder
jeg har set screenshot hvor nogen der har fået den højt op

/danni plougmann

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 05-06-02 14:28

Danni Plougmann wrote:

> [...]
> det er ednu ikke lykkes mig at holde den i luften mere en 15 sekunder
> jeg har set screenshot hvor nogen der har fået den højt op

Kan godt være det bare er mig, men det var da lidt af en spoiler

Mvh. Jacob.

Fra : Klaus G.

Dato : 05-06-02 15:01

> Kan godt være det bare er mig, men det var da lidt af en spoiler

Ikke bare dig. Det _er_ en spoiler...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Frost

Dato : 05-06-02 15:09

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Ikke bare dig. Det _er_ en spoiler...

Personligt syn's jeg ikke det er så stor en spoiler. Jeg syn's det er rart
at vide at man kommer ud at flyve når nu både har kørt og

<spoiler>

sejlet

</spoiler>

rundt i spillet.

Fra : Nano**

Dato : 05-06-02 15:38

"Danni Plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev
> [...]
> det er ednu ikke lykkes mig at holde den i luften mere en 15 sekunder
> jeg har set screenshot hvor nogen der har fået den højt op

jeg har postet en guide i news:dk.binaer

Fra : Danni Plougmann

Dato : 06-06-02 03:04

"Nano**" <nano@nospam.dk> wrote in message

> "Danni Plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev

> jeg har postet en guide i news:dk.binaer

hvad er subject i står den under i dk-binaer
jeg kan ikke finde den

Fra : Frost

Dato : 05-06-02 18:40

"Danni Plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Nano**" <nano@nospam.dk> wrote in message

> hvad er subject i står den under i dk-binaer
> jeg kan ikke finde den

Tråden hedder "dodo fly i gta3", og har ID'et:
<eqpL8.18391$N46.838155@news010.worldonline.dk>

Aner ikke om ovenstående link ikke popper om som en e-mail, men jeg kan
desværre ikke huske om man skal skrive noget foregående for at lave det om
til et message-link.

Fra : Klitgaard

Dato : 05-06-02 21:46

"Frost" <hondazerus9@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> desværre ikke huske om man skal skrive noget foregående for at lave det om

virker for OE-brugere. Alternativt kan man gå i Strat -> Kør og skrive det.

--
....Klitgaard

Fra : Spacemann

Dato : 07-06-02 19:48

Er der nogen som har den til pc ?? - jeg kan ikke hitte ud af det der psx !!

Spacemann