Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Billig telefontakst fra/til Grønland
Fra : Henrik Olsen

Dato : 05-06-02 14:16

Hvor finder jeg en billig telefontakst til/fra Grønland?

Det kan eventuelt være over nettet i den ene ende som f.eks. DialPad.com.
Her koster det $0,35 i minuttet. TeleDK og Tele2 tager omkring kr. 7,00 i
minuttet.

Nogle bedre bud?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-02 14:31

"Henrik Olsen" <ho_maps@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Her koster det $0,35 i minuttet. TeleDK og Tele2 tager omkring kr. 7,00 i

Ja, har lige kigget lidt rundt..

http://www.1047.com/

Koster det 3.49 dag og 2.98 aften

tele.gl tager 2.95 hele døgnet til danmark. Ved ikke om der er speciel meget
kokurrence på grønland

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 24-06-02 22:08

Der er kun et selskab.
Men de er billige.det skulle efter signe falde mere d. 1. juli.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Jan Köpke Sørensen