Sjælland rundt på scooter
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 05-06-02 13:49

Sjællands vespa scooter klub arrangerer en tur sjælland rundt lørdag den 15
juni. Jeg har skrevet med dem og det er ikke et vespa only arrangement.
Citat:"alle fabrikater 2 hjul-scootere kan føle sig velkomne".

Det er ved at være sidste chance for tilmelding og jeg skal lige selv have
tjecket kalenderen, men kunne da blive en hyggelig tur hvis vejret er godt.

Se kalenderen på http://www.vespa.dk/

--
/Anders Majland Valby, Denmark
/Aprila Leonardo 150, 98', 41Mm

Fra : Pwh

Dato : 08-06-02 09:42

Når man nu ser på de overvældene mange svar
du har på dit indlæg. Tror jeg godt du kan drage
den slutning at interessen for scootere i denne Ng
er ret begrænset.

Mvh Jens

Fra : Brian/Hekto

Dato : 10-06-02 09:15

In article <3d01c2f2$0$233$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
deterikkegodtatvide@.get2net says...
> Når man nu ser på de overvældene mange svar
> du har på dit indlæg. Tror jeg godt du kan drage
> den slutning at interessen for scootere i denne Ng
> er ret begrænset.
>
> Mvh Jens

Ihvertfald interessen for at køre Sjælland rundt!
Selv ville jeg finde, at det da var noget af en udholdenhedsprøve for min
bagdel! *G*
--
MVH

Brian/Hekto
Rd350 YPVS - LS650 - Peugeot Speedfight 100cc

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-06-02 15:54

Men dog den mest relevante danske nyhedsgruppe og nedenstående klip viser da
at den bliver læst af andre "scooterister" end undertegnede.

> Rd350 YPVS - LS650 - Peugeot Speedfight 100cc

/A

Fra : PHK

Dato : 22-06-02 06:30

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Men dog den mest relevante danske nyhedsgruppe og nedenstående klip viser
da
> at den bliver læst af andre "scooterister" end undertegnede.

Os mig, os mig.

Men Sjælland rundt .... nahh.

--
_
|_|
| er (DK - Esbjerg) (bagefter med læsningen som sædvanlig)
Aprilia Leonardo 250cc

Fra : Armand

Dato : 23-06-02 13:11

Brian/Hekto <bs@[REMOVE]hekto.dk> skrev i en

> Selv ville jeg finde, at det da var noget af en udholdenhedsprøve for
min
> bagdel! *G*

*SUK* !
Hvor er eventyrlysten dog henne idag??

Selv en 100 cc'er skulle kunne gøre turen ligeså hurtigt som en Hyabusa,
derved at der næpper er ét eneste stykke motorvej undervejs. Og turens
længde? - Den er vel næsten til én lang dag; men sikkert perfekt til en
lørdag/søndag !!

Al respekt for Vespaklubben herfra - Deltagere såvel som arrangører!

/
Armand.