leje af mc
Fra : Peder L. Nielsen

Dato : 05-06-02 12:03

Findes der mc-forhandlere i Jylland hvor man kan leje en mc for en weekend

Peder

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 05-06-02 12:43

> Findes der mc-forhandlere i Jylland hvor man kan leje en mc for en weekend

Skads MC, ved Esbjerg har gjort det - ved ikke om de stadig gør.

/A

Fra : Michael Kristensen

Dato : 05-06-02 17:00

Du kan leje en HD i Risskov ved Århus.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-02 08:22

Skads MC. Hans hjemmeside er åbenbart nede. Jeg kan overhovedet ikke komme i
kontakt med den.

Man kan også lige tage et kig på www.lejnu.dk, men der er ikke mange MC'er
endnu. Jeg prøver at samle disse link på vores hjemmeside.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-06-02 11:45

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Skads MC. Hans hjemmeside er åbenbart nede. Jeg kan overhovedet ikke komme
> kontakt med den.

Jeps. Det er vist Scannet der har f*cket up:

skadsmc.dk AXFR record query refused by ns.scannet2.dk
skadsmc.dk SOA record currently not present at ns.scannet2.dk
skadsmc.dk has lame delegation to ns.scannet2.dk
skadsmc.dk AXFR record query refused by ns2.scannet2.dk
skadsmc.dk SOA record currently not present at ns2.scannet2.dk
skadsmc.dk has lame delegation to ns2.scannet2.dk
No nameservers for skadsmc.dk responded

Suk!

Mvmch,

Tony