mere optrak
Fra : MB

Dato : 05-06-02 11:37

Hej

Er der nogen der kan give mig nogle tips til hvordan jeg for mere optrak til
min suzuki FZ50.

Fra : Mythos

Dato : 05-06-02 13:54

"MB" <mbanasik@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kan give mig nogle tips til hvordan jeg for mere optrak
til
> min suzuki FZ50.

Der var en for noget siden der havde planer om at installere noget NOS på
sin maskine, jeg ved ikke om det lykkedes, eller om det kom til at virke for
godt. Men man kunne håbe han gav en lyd fra sig

Kim Larsen

Fra : Tim Sørensen

Dato : 06-06-02 09:57

"MB" <mbanasik@worldonline.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der kan give mig nogle tips til hvordan jeg for mere optrak
til
> min suzuki FZ50.

Plan topstykket så du får mere kompression.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : MB

Dato : 06-06-02 20:03

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mvh.... Tim Sørensen
> http://www.dondata.dk/
>
> Kan du ikke prøve at forklare det?? Tak!

Mvh Martin

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 07-06-02 15:18

> Kan du ikke prøve at forklare det?? Tak!

Skru topstykket af og slib den kant af der er på selve topstykket.... den er
ca. 1mm originalt, og kan fjernes med sandpapir. Start med noget rigtigt
groft og vælg noget finere og finere når du når "ned" til køleribberne!
Skal det tegnes?

Fra : MB

Dato : 07-06-02 18:18

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d00c0b6$0$9272$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> ca. 1mm originalt, og kan fjernes med sandpapir. Start med noget rigtigt
> groft og vælg noget finere og finere når du når "ned" til køleribberne!

JA tak hvis du gider så må du meget gerne gøre det.

Mvh Martin

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 07-06-02 23:58

> JA tak hvis du gider så må du meget gerne gøre det.

Kig i dk.binaer.motor
Emne: Planet topstykke FZ50