Ericsson MP3 player og Windows XP
Fra : Hans Pedersen

Dato : 05-06-02 10:01

Jeg har købt en Ericsson HPM-10 Handsfree MP3 afspiller ved Wannasave,
men jeg kan ikke få den medfølgende Multimedia card adapter til at
virke i Windows XP. Sony Ericsson Customer Care siger at den ikke
understøttes af XP, og det er jo ærgerligt. For det er en fed lille
tingest!

Er der nogen af jer der har fået noget muzak over på kortet i XP?

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Hov-Hov

Dato : 05-06-02 11:00

> Er der nogen af jer der har fået noget muzak over på kortet i XP?

Dette er netop blevet diskuteret på www.mobildebat.dk - så vidt jeg husker
var der ingen der kunne få det til at virke under XP pga gamle drivere....

Johnny

Fra : Hans Pedersen

Dato : 05-06-02 11:54

On Wed, 5 Jun 2002 12:00:15 +0200, "Hov-Hov" <js@juice.dk> wrote:

>Dette er netop blevet diskuteret på www.mobildebat.dk - så vidt jeg husker
>var der ingen der kunne få det til at virke under XP pga gamle drivere....

'key... Så ryger den tilbage til Wannasave igen... Æv æv...

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Thomas

Dato : 05-06-02 18:29

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tingest!
>
> Er der nogen af jer der har fået noget muzak over på kortet i XP?

Hej Hans

Jeg fik min til at virke under XP Jeg gik hos erricsson
(http://wap.sonyericssonmobile.com/software.asp?product=HPM%2D10) og fandt
software til den.

Hilsen
Thomas

P.S. Jeg har dog senere købt en USB læser til kortet da jeg var træt af
hastigheden :)

Fra : VisseVasse

Dato : 05-06-02 23:03

"Thomas" <tab@altavista.net> wrote in message

> Jeg fik min til at virke under XP Jeg gik hos erricsson
> (http://wap.sonyericssonmobile.com/software.asp?product=HPM%2D10) og fandt
> software til den.

"Driver for Parallel Port MultiMedia Card readers running under Windows 95,
98, NT4 and 2000"

Sikker på at driveren virker under Windows XP?

/Jacob

Fra : Thomas

Dato : 06-06-02 03:07

> [...]
95,
> 98, NT4 and 2000"
>
> Sikker på at driveren virker under Windows XP?

Gjorde det for mig (kører XP PRO DK)

\Thomas

Fra : Peter Binderup

Dato : 06-06-02 21:53

"VisseVasse" <gunst@oncable.dk> wrote in message news:3cfe89da$0$47867$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Driver for Parallel Port MultiMedia Card readers running under Windows 95,
> 98, NT4 and 2000"
>
> Sikker på at driveren virker under Windows XP?

Stort se ja.

Tommelfinger reglen er at hvis det virker under Windows 2000 så virker det også under XP (selvom XP brokker sig over at det ikke er
gennemtestede drivere).

/Peter