Forskellige udbydere
Fra : Morten Trab

Dato : 05-06-02 10:12

Hej...

Jeg sad lige og overvejede om det er muligt at have en ADSL operatør, samt
en anden tale operatør, når det hele kører på en linie??

Eks. nu hvor jeg har TDC til begge tin, og har overvejet at smide tale over
til Tele2, men kan det lade sig gøre, samtidigt med at jeg jeg bibeholder
min ADSL hos TDC??

-----------------------------------
Morten Trab
http://modeltog.blackchart.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-06-02 12:44

"Morten Trab" <trab@perlhosting.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg sad lige og overvejede om det er muligt at have en ADSL operatør,
samt
> en anden tale operatør, når det hele kører på en linie??

Ja, fx kan CC levere på samme linje som de fleste teleoperatører

Nej

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 09-06-02 02:34

> [...]
> samt
>
> Ja, fx kan CC levere på samme linje som de fleste teleoperatører

Jo på en måde kan det faktisk godt aligevel.
Du kan ganske vist ikke have Tele2 som fast operatør men der er ingen der
kan forhindre dig i at ringe gennem Tele2
ved at trykke 1001 hvergang du ringer til nogen. Du skal så bare huske at
gøre det selv.
Så kan du have TDC's knaldgode internetopkobling samtidig med Tele2's
knaldgode priser.
Du kan ikke have abb. hos Tele2 med denne løsning, du skal vælge den løsning
hvor du selv skal taste/dreje 1001 hver gang.

God Vind

Hilsen: Steven