Buk
Fra : Christian H Jørgense~

Dato : 05-06-02 06:22

Kunne ikke sove i nat, rejste mig derfor kl 4 for at tage på jagt.
Flot solopgang, fugle i luften og så kl 5,40 stod han der - en flot og
kraftig gaffelbuk, han hørte ikke knaldet.
Er livet ikke bare dejligt.
Jeg har travlt, skal på arbejde - har først fri til middag så hej med jer.

Fra : Peder Porse

Dato : 06-06-02 19:38

Tillykke.
pp

Fra : Aske Andersen

Dato : 09-06-02 23:50

"Christian H J?gensen" <chj@has.dk> wrote in message news:<3cfda064$0$9254$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
> Er livet ikke bare dejligt.
> Jeg har travlt, skal på arbejde - har først fri til middag så hej med jer.

Tillykke tillykke - var det din første buk ?

__
Aske Andersen
www.danmarkekspeditionen.dk