Slankemad????
Fra : Jinnie Laursen

Dato : 05-06-02 00:14

Er der nogen her der ligge inde med Opskrifter, som både er fedt fattig og
passer til studenter-pengepung?????
skal have smidt omkring 10-15 kg så jeg kan komme igang med min hormon-kur.
Desuden må opskrifterne ikke indeholde stærke krydderier (karry, chili osv)
og røgede varer (af hensyn til Galdesten).
MVH Jinnie

Fra : Karen

Dato : 05-06-02 10:02

On Wed, 5 Jun 2002 01:13:59 +0200, "Jinnie Laursen" <bobo@alf-bobo.dk>
wrote:

> [...]
>Desuden må opskrifterne ikke indeholde stærke krydderier (karry, chili osv)
>og røgede varer (af hensyn til Galdesten).

Alt det mad der er her http://opskrifter.heede.dk opfylder
vægtkonsulenternes mad, hvor folk jo taber sig ca 1-1½ kg om ugen.
Maden indeholder nogen gange krydderier, da det skulle sætte
forbrænding op men det kan du jo bare lade være med at hælde i..

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : GA

Dato : 05-06-02 10:59

Jeg har hørt at kogebøgerne for fattigrøve skulle være gode og der findes
også en med slankeopskrifter.

Jeg er selv lige startet med at leve efter Susan Powters principper (som
minder lidt om Anne Larsens) og det synes jeg ikke er dyrt... men det kan jo
være det skal være billiegere endnu.

Held og lykke med det!

GA

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 06-06-02 20:49

GA <tbru@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:pdlL8.38732$4f4.1440328@news000.worldonline.dk...
> [...]
> minder lidt om Anne Larsens) og det synes jeg ikke er dyrt... men det kan

Mange tak for svarerne...havde overvejet mad for fattigrøve *SS* burde nok
overveje den lidt mere seriøst nu så *SS*
Med venlig hilsen Jinnie