float: left i NS 6.1
Fra : Dennis Hansen

Dato : 04-06-02 23:30

Hejsa.
(i den rigtige gruppe denne gang)
Jeg har et problem med et billede som jeg gerne vil have skal floate op
ved siden af noget tekst,
det virker fint i IE og Opera, men ikke i NS 6.1,
her floater billedet slet ikke op, men bliver nede under teksten.

Skal det gøres anderledes for at det også virker i NS eller er det mig
der gør noget forkert ?

Eksempel er på
http://dee.dyndns.dk/testfloat/

Tak,
Mvh
Dennis

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 05-06-02 08:21

"Dennis Hansen" <dennis__hansen@hotmail.com> wrote in message

Har du prøvet at angive at det er billedet der skal flyde, oig ikke
teksten??

#billede {
float: right;
width: 160px;
}

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Må man forvente at tage på i vægt, hvis man løber baglæns?

Fra : Dennis Hansen

Dato : 05-06-02 08:40

> Har du prøvet at angive at det er billedet der skal flyde, oig ikke
> [...]

Ja tak, men det virker heller ikke, jov billedet placerer sig i højre
side,
men det ryger ikke til toppen af siden.
Det er vel også teksten der floater til venstre hvorved der bliver plads
til at den næste div
- billedet, kan hoppe op ved siden af .

Mvh
Dennis

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 05-06-02 11:58

Prøv at stte begge til at floate left, det virkede for mig i ns 7

Fra : Dennis Hansen

Dato : 05-06-02 14:28

Henrik Lynggaard wrote:

> Prøv at stte begge til at floate left, det virkede for mig i ns 7

Det er rigtig, tak for det, Opera 6.01 under Linux vil også have det på den
måde for at det virker.

Mvh
Dennis