SOF2 Cheat, hjælp
Fra : Herbert

Dato : 04-06-02 23:31

Hejsa

Jeg kan ikke får cheats til,at virke Nedenstående er hvad jeg har gjort!

Shortcut D:\GAMES\SOF2\SoF2.EXE +set sv_cheats 1

base\myconfig.cfg og sat bind ~ "toggleconsole"

Køre XP hvis det skulle betde noget.

Hvad er galt ?

På forhånd tak

Herbert

Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Torben Larsen

Dato : 05-06-02 08:39

"Herbert" <Herbert007@hotmail.com_Remove> wrote in message news:<adjf30$2uej$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Shortcut D:\GAMES\SOF2\SoF2.EXE +set sv_cheats 1
>
> base\myconfig.cfg og sat bind ~ "toggleconsole"

Du behøver ikke binde en tast til toggleconsole - det er gjort på
forhånd.
Slet myconfig.cfg og start forfra. Konsollen bringes ned ved tryk på
Shift+tilde (Shift + ½ på danske tastaturer). Jeg havde selv det samme
problem som jeg postede i den rigtige gruppe, nemlig
dk.spil.computer.first-person-shooter.

Torben Larsen