Efterlysning :-))
Fra : Peter Wodskou

Dato : 04-06-02 22:26

Sig mig, hvor er Armand i dette forum? Jeg savner hans kloge tekniske
besvarelser...

M.v.h.
Peter

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-06-02 08:48

Har tænkt på det samme de sidste ugers tid, men mon ikke intet nyt fra
Armand er godt nyt ? ;)

Kim

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 06-06-02 20:21

Hehe
Det er vist nok hans internetforbindelse som gør knuder.
Men til gengæld er han nu også at se uden for sit hus når han har fri.
(hvis der ikke er motorsport i fjernsynet)

Mads Kristiansen
Kim Hansen <kim@translator-lykke.dk> skrev i en

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-06-02 22:18

Mads Kristiansen wrote:

> Hehe
> Det er vist nok hans internetforbindelse som gør knuder.
> Men til gengæld er han nu også at se uden for sit hus når han har fri.
> (hvis der ikke er motorsport i fjernsynet)

Du må da hilse ham fra½ ng'en
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 19-06-02 23:26

Peter Wodskou <wodskou@mail.dk> skrev i en
> Sig mig, hvor er Armand i dette forum? Jeg savner hans kloge tekniske
> besvarelser...

:-*) [rødme-smiley]

--
Armand