Nye døre
Fra : Katja Law

Dato : 04-06-02 22:24

Jeg skal pga. flytning bruge 4 nye inderdøre.
Det drejer sig om de billigste standarddøre man kan få, men hvor finder man
dem i København eller omegn ??
Kender nogen svaret, så sig endelig frem.

Venlig hilsen
Katja Law.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 04-06-02 23:08

> [...]
man
> dem i København eller omegn ??
> Kender nogen svaret, så sig endelig frem.

Du kan prøve at ringe til genbrugshandlerne, de har tit gamle døre til
billige penge. Jeg handler tit hos: http://www.lmm-genbrug.dk/

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Katja Law

Dato : 05-06-02 09:59

Hej Thomas.
Tak for dit svar.
Jeg var inde på siden, men fandt desværre ikke lige det jeg er på jagt
efter. Priserne ligger også noget over det jeg har forestillet mig.
Venlig hilsen
Katja

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-06-02 11:24

> [...]
> Jeg var inde på siden, men fandt desværre ikke lige det jeg er på jagt
> efter. Priserne ligger også noget over det jeg har forestillet mig.

De priser der er på siden er for nye døre. Hvis jeg var dig ville jeg nu
alligevel ringe til dem og høre om de har nogle brugte døre i de mål du
efterspørger.
Eller prøve at søge efter andre genbrugshandlere.
Der ligger en lavpris tømrerhandel på artellerivej i københavn S, den hedder
noget med jacobsen.

mvh

Fra : Teddy Reimann Jensen

Dato : 06-06-02 11:18

> Eller prøve at søge efter andre genbrugshandlere.
> Der ligger en lavpris tømrerhandel på artellerivej i københavn S, den
hedder
> noget med jacobsen.

Den hedder E. Jacobsen og Sønner, men ligger ikke mere på Artillerivej. De
er flyttet til Fragtvej 9, 2450 København SV. Tlf. 36304751

Mvh

Teddy Jensen