Transalp manual
Fra : Mogens Dammand

Dato : 04-06-02 22:12

Hvor ligger der en manual til en 89'er Transalp, jeg kan downloade, eller
måske låne og kopiere.

Mogens

Fra : Søren Dahl

Dato : 05-06-02 07:02

Hvor bor du henne??

MHV Søren

- TransAlp '89 (med manual)

Fra : Mogens Dammand

Dato : 05-06-02 21:35

Hej Søren

Hyggeligt at høre fra dig.
Jeg bor ved Århus

Mogens
TA

Fra : Søren Dahl

Dato : 05-06-02 21:48

Hej Mogens

OK - jeg bor ved Randers!!!

Jamen, hvad siger du til at vi tager ud og kører lidt TransAlp
sammen:)

Så vil jeg tage manualen med, så du kan få den kopieret! Det er
faktisk også en kopi, faktiske af den orginale TransAlp værkstedsbog -
jeg synes den er ret god, og den har også løst nogle problemer for
mig:)

Hvad laver du i weekenden??? Eventuelt lørdag over middag eller
søndag??

MVH Søren

On Wed, 5 Jun 2002 22:34:59 +0200, "Mogens Dammand"

Fra : Søren Dahl

Dato : 05-06-02 21:56

Sig mig Mogens, kan det passe at det var dig jeg snakkede med til
MC-paraden først i Maj???

Du kører på en Ta fra 89 US model som har kørt under 20.000 km??

MVH Søren

Fra : Ptheo

Dato : 07-06-02 10:46

"Mogens Dammand" <m.dammand@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3cfd2db0$0$47832$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Hvor ligger der en manual til en 89'er Transalp, jeg kan downloade, eller
> måske låne og kopiere.
>
> Mogens

Scannet kopi af orginal Honda Manual haves , den er i rimelig
kvalitet, men fylder desvære 135 Mb.... kan brændes over på CD mod
dækning af omkostninger.

mvh
Ptheo