[Golf] CGC sorterer vist kunderne
Fra : M@rk

Dato : 04-06-02 22:31

Hej alle,

jeg har lige siddet og læst lidt på CGC's hjemmeside og jeg er ærlig
talt lidt målløs - det ser ud som om, at tilstrømningen til
Golf-sporten har været for stor og nu skal der vist sorteres i
kunderne.

Pris for deres lille "pitch and putt" bane, hverdage 60 kr (før 40 kr)
og i weekenden/helligdage 90 kr (før 50 kr) ............ tilgiv et
udbrud:

   90 kr for at gå de 9 små huller - det er optrækkeri!

Og hvad værre er - man kan ikke længere spille på deres 18 hullers pay
and play bane uden, at have gennemgået et kursus hos CGC som koster
mellem 1000 og 1700 kroner alt efter ens niveau.

For mig er det ok, at man prøver på at holde et vist niveau - men
ovenstående skader da direkte alle hygge-golferne, som ikke har et
DGU-kort ............. som f.eks. mig

Øv øv og 3 gange øv - nu var det ellers lige så sjovt og hyggeligt

/Mark

Fra : Henrik H. A.

Dato : 06-06-02 21:53

"M@rk" <unknown@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Pris for deres lille "pitch and putt" bane, hverdage 60 kr (før 40 kr)
> og i weekenden/helligdage 90 kr (før 50 kr) ............ tilgiv et

Du kommer nok til at melde dig ind i en "rigtig" klub snart

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 07-06-02 17:00

"Henrik H. A." <henrikNOSPAM@hove-andersen.com> writes:

> Du kommer nok til at melde dig ind i en "rigtig" klub snart

Og hvordan gør man lige det i Københavnsområdet??? Jeg overvejer at
starte med at spille igen efter nogle års pause, men hvorhenne kan man
lige finde en klub som man kan blibe medlem af uden at belate
vilkårligt mange penge i indskud eller vente 10-15 år?

Carsten
--
/"\ | Carsten Svensgaard
\ / ASCII ribbon campaign | carsten@svensgaard.org

Fra : M@rk

Dato : 10-06-02 07:45

07 Jun 2002 18:00:09 +0200, berigede Carsten Svensgaard
<carsten@svensgaard.dk> dk.sport med:

> [...]
>lige finde en klub som man kan blibe medlem af uden at belate
>vilkårligt mange penge i indskud eller vente 10-15 år?

Mit umiddelbare gæt er, at du kan løse problemet ved, at blive
Internationalt medlem i en udenlandsk klub ..............

Dette betyder dog, at du skal betale greenfee når du spiller på danske
baner ..............

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : M@rk

Dato : 10-06-02 07:41

Thu, 6 Jun 2002 22:53:16 +0200, berigede "Henrik H. A."
<henrikNOSPAM@hove-andersen.com> dk.sport med:

>Du kommer nok til at melde dig ind i en "rigtig" klub snart

Puha, jeg har endnu ikke set den klub, hvor jeg havde råd til at være
med ....... man er jo både husejer og familiefader ....... og vi har pr
definition _ingen_ penge

/Mark

Fra : Jakob M

Dato : 10-06-02 11:30

M@rk wrote:
> Puha, jeg har endnu ikke set den klub, hvor jeg havde råd til at være
> med ....... man er jo både husejer og familiefader ....... og vi har
> pr definition _ingen_ penge

Der skulle vel ikke være en der ved hvor man kan se en oversigt over
alle landets klubbers kontingent, indskud, venteliste, osv. ?. Jeg står
nemlig også overfor at skulle melde mig ind i en klub i
hovedstadsområdet.

Mvh
Jakob

--
"I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a
weasel", Lord Blackadder.