Hvad er det hurtigste grafikkort uden akti~
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 04-06-02 20:43

Hej

Med det formål at undgå støj vil jeg høre hvad der er det hurtigste
grafikkort _UDEN_ aktiv køling.

Nej det skal ikke OC og nej "stille" blæsere eller mods har heller ingen
interesse.

Snakker vi GF4 MX420 som max? Eller er der nogen der har set større?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-06-02 21:31

[posted and mailed]

Karsten Feddersen <karsten@feddersen.dk> wrote in

> Med det formål at undgå støj vil jeg høre hvad der er det hurtigste
> grafikkort _UDEN_ aktiv køling.
>
> Snakker vi GF4 MX420 som max? Eller er der nogen der har set
> større?

Asus V8170DDR er et GF4 MX440 og det har køleprofil og ingen blæser og
det klarer de nuværende spil aldeles glimrende. At der så er nogle
DX8 features kortet ikke har i forhold til GF3 og GF4 Ti gør ikke mig
noget idet det primært er demoer og benchmarks der udnytter disse i
øjeblikket. Hvis du så giver lidt ekstra kan du få et GF3 Ti200 som så
har disse features (og en blæser), men så er det jeg siger, helt ærligt
hvor fedt er det at skulle spille Doom III i 15-20 frames om et ½ år -
så hellere bruge de ca. 1000 på et GF4 MX nu og den ganske glimrende
TV-udgang der er på dette kort, og så gemme de ekstra par hundreder til
næste gang der skal opgraderes grafikkort og hoste op med nogle seriøse
kontanter når der er spil der matcher kortene - før vil jeg i hvert
fald ikke bruge penge på de store kort.

Flemming

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 06-06-02 12:21

On Tue, 4 Jun 2002 20:31:00 +0000 (UTC), Flemming Joensson
> [...]
>næste gang der skal opgraderes grafikkort og hoste op med nogle seriøse
>kontanter når der er spil der matcher kortene - før vil jeg i hvert

Tak for inspirationen - mit GF2 erstattes nu af dette kort ;)

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-06-02 19:09

Eivind Andreassen wrote:

> Tak for inspirationen - mit GF2 erstattes nu af dette kort ;)

Det samme her

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Esben

Dato : 05-06-02 00:03

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse news:3CFD182F.5080607@feddersen.dk...
> [...]
> interesse.
>
> Snakker vi GF4 MX420 som max? Eller er der nogen der har set større?

Jeg har set et ATI Fire GL1 uden blæser.

--
Esben