Slankegruppe på Sydfyn
Fra : Lille mig

Dato : 04-06-02 20:22

Hejsa.

Jeg bor på Sydfyn og ville gerne i kontakt mere flere her nede omkring som
også ønsker at tabe sig. For at vi kan støtte hinanden og måske endda mødes.
Så er her nogen der har lyst til en slankegruppe eller kontakt med andre her
på Sydfyn så kom endelig frem

Kærlig hilsen Helle

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 04-06-02 21:29

Tja....Bor jo i Svendborg....men mig vil du jo ikke mødes med.
MVH Jinnie
Lille mig <helle@jirty.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cfd1372$0$78775$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lille mig

Dato : 04-06-02 22:46

> Tja....Bor jo i Svendborg....men mig vil du jo ikke mødes med.
> MVH Jinnie
-------
Meget upassende sted at diskuterer dette, Jinnie.

/Helle

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 05-06-02 00:10

Lille mig <helle@jirty.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cfd34fb$0$8949$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> -------
> Meget upassende sted at diskuterer dette, Jinnie.
>
> /Helle

Sys du...ved ellers ikke hvor vi skulle diskutere det......
men nåårh nej.....må jeg hellere ikke snakke med dig....UPS

Fra : WebWoman

Dato : 05-06-02 23:01

"Jinnie Laursen" <bobo@alf-bobo.dk> skrev i en meddelelse

> Sys du...ved ellers ikke hvor vi skulle diskutere det......

Privat!

Mvh. Lisbeth

Fra : Rosan

Dato : 18-06-02 01:36

Ja jeg bor også på sydfyn og vil da gerne være med!!!!!!!!

Rosan!