TK-motor, Hjørring
Fra : Birte Nielsen

Dato : 04-06-02 20:31

Hej Gruppe

Min GSX 600F skal til 18.000 km service. Er der nogle der har erfaringer med
TK-Motor i Hjørring, gode som dårlige.
Jeg har hidtil (med stor tilfredshed) benyttet Aagesen som mekaniker. Vil
turen til Nordjylland evt. kunne betale sig??
Er TK-Motor fair mht. priser, kvalitet, service m.v.??

Kan andre værksteder i det nordjyske anbefales??

Birte

Fra : stange

Dato : 04-06-02 23:09

"Birte Nielsen" <birdie-babe@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:gv8L8.96
Er der nogle der har erfaringer med
> TK-Motor i Hjørring, gode som dårlige.

Hej Birte

Hvis jeg nu fortæller, at jeg flere gange har taget turen fra Skanderborg
til Hjørring.................

Når TDM´en en sjælden gang skal på værksted, er kun det bedste godt nok.
Torben er mere end fair m.h.t. kvalitet og service...........og priserne?
Sikkert ikke værre end så mange andre steder.

Knud Stange

Fra : Jonas Holt

Dato : 05-06-02 08:05

Knud Stange kører fra Skanderborg - jeg kører kun fra Vadum, men han er min
faste mc-rådgiver og skal min cykel på værksted, bliver det der. Jeg har
aldrig opdaget at jeg ikke kan stole på ham.

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Lasse Madsen

Dato : 05-06-02 17:03

Bare du ikke tager Guld Egon i frederikshavn ... (Frederikshavn MC Center)
han er den VÆRSTE kreiler på hvorherre jord ...

m.v.h.
Lasse Madsen