Ny udstødning til SV650
Fra : Jacob Michaelsen

Dato : 04-06-02 19:45

Hej NG,

Jeg overvejer ny udstødning til min SV650'er, og valget står lige nu
mellem oplagt Micron slip-on uden nye forrør og en fuldt Akrapovic
system. Er der nogen fordele/ulemper ved et fuldt system kontra slip-on
? (Der skulle vist ikke være så meget at hente på effektsiden)
Nu er lyd er selvfølgelig en smagssag, men er der nogle der har hørt
begge og kan sige om der er forskel ?

--
Jacob Michaelsen
SV650

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 04-06-02 21:59

"Jacob Michaelsen" <loke@lokes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ? (Der skulle vist ikke være så meget at hente på effektsiden)
> Nu er lyd er selvfølgelig en smagssag, men er der nogle der har hørt

Micron'en larmer ret meget! (næsten for meget) men det kommer an på smag!
Jeg er ikke sart den larmer virkelig, så hvis du gerne vil høres så kan den
anbefales...

Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : 1

Dato : 06-06-02 07:04

Hej Jacob

Jeg har en SV 650 s med fuld Micron, kn-filter og dyser dertil, og jeg vil
give rune ret den "siger" meget, men hvor er det fedt. Det er vel også
grunden til du skifter udstødning.

Jørn

Fra : Jacob Michaelsen

Dato : 06-06-02 17:10

"1" <jrl@rosla.dk> wrote in message news:admu08$ha0$1@sunsite.dk

> Hej Jacob
>
> Jeg har en SV 650 s med fuld Micron, kn-filter og dyser dertil, og jeg vil
> give rune ret den "siger" meget, men hvor er det fedt. Det er vel også
> grunden til du skifter udstødning.

Lige præcis derfor :)
Jeg har valgt en Micron slip-on. Jeg ville ha købt fuld system, men
pengepungen var ikke til det.

--
Jacob Michaelsen
SV650

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 06-06-02 18:33

> Jeg har valgt en Micron slip-on. Jeg ville ha købt fuld system, men
> pengepungen var ikke til det.
>
> --
> Jacob Michaelsen
> SV650