Afsende SMS
Fra : Mads Aggerholm

Dato : 04-06-02 17:45

Davs!

Jeg vil gerne kunne sende SMS-beskeder fra en PC gennem en tilkoblet
mobiltelefon. Jeg har hørt, at det kan man programmere i Pascal. Er det
rigtigt?
Hvordan gør man det?
Min PC er meget gammel, og kører Turbo Pascal under DOS.

Al hjælp modtages med tak
Venlig hilsen
Mads A.

Fra : Hans Milling

Dato : 07-06-02 16:23

"Mads Aggerholm" <mads_aggerholm@get2net.dk> wrote in message news:<3cfcee0e$0$8961$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> rigtigt?
> Hvordan gør man det?
> Min PC er meget gammel, og kører Turbo Pascal under DOS.

Prøv denne her, fik jeg af en fra min klasse, det er vist lige netop
sådan et program: http://nivs.homepage.dk/DelphiSmsInterface.zip