[opslag] For folk med meninger om fødevare~
Fra : Anne Bordum & Jesper~

Dato : 04-06-02 14:22

Hej NG.
Jeg vil lige fortælle om Danmarks første forbrugerejede gård. 500 forbrugere
har købt deres egen gård og er i fuld gang med at producere økologiske
grøntsager, svin og kyllinger. Det er alletiders initiativ og det er iøvrigt
non-profit. Læs mere om gården, visionen og arbejdet på
http://www.landbrugslauget.dk hvor du også kan oprette dig selv som kunde i
den nystartede netbutik.

Jesper Hansen

Fra : Gerner

Dato : 04-06-02 21:21

On Tue, 4 Jun 2002 15:21:38 +0200, "Anne Bordum & Jesper Hansen"
<bordum.hansen@get2net.dk> wrote:

>Hej NG.

Hvis det nu var opslagsgruppen så passede det, men nu gør det ikke.

> hvor du også kan oprette dig selv som kunde i
>den nystartede netbutik.

Der kom der så en reklame. Alt i alt OT.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : H. P. Holm

Dato : 05-06-02 08:59

Gerner skrev i dk.kultur.mad+drikke:

> Hvis det nu var opslagsgruppen så passede det, men nu gør det ikke.

Opslag indenfor en gruppes emne er generelt velkomne, også i
dk.kultur.mad+drikke

--
Hans