Lys i Nokia 6310
Fra : Pia D

Dato : 04-06-02 14:02

Hej

Kan man indstille en Nokia 6310 således at der hele tiden er lys i displayet
?

Hilsen
Pia

Fra : Hov-Hov

Dato : 04-06-02 15:02

Kan man indstille en Nokia 6310 således at der hele tiden er lys i displayet

Ja mon ikke? Man kan i hvert fald med Ericsson under menuen opsætning -
display - lys. I Nokia er det nok noget tilsvarende...

Johnny
www.hov-hov.dk

Fra : Jens D

Dato : 04-06-02 22:05

Mere præcise svar - tak.

//

Fra : Hov-Hov

Dato : 04-06-02 22:35

> Mere præcise svar - tak.

Nu har jeg jo ingen Nokia - så det er lidt svært...

Johnny

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-02 21:12

"Pia D" <ddd@mail.se> wrote in message news:adidou$qqn$1@sunsite.dk...
> Hej
>
> Kan man indstille en Nokia 6310 således at der hele tiden er lys i
displayet

Det burde man vel kunne.. Fx under bil "tema´et" hvor den er sat i en
holder.. Der holder den jo lys i displayet hele tiden...

Så er det vel bare at vælge det tema?

Fra : Pia D

Dato : 06-06-02 15:13

Tak for svaret, men jeg kan ikke finde noget om tema´er i menuerne. Hvor er
det ?

Fra : Karen

Dato : 06-06-02 15:58

On Thu, 6 Jun 2002 16:13:01 +0200, "Pia D" <ddd@mail.se> wrote:

>Tak for svaret, men jeg kan ikke finde noget om tema´er i menuerne. Hvor er
>det ?

Det hedder nok nærmere profiler..

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Spinner

Dato : 07-06-02 16:35

Så prøv at spørge i en gruppe der henvender sig til mobiltelefoner...

Spinner