SOF2 gået i stå
Fra : Martin Møller

Dato : 04-06-02 13:12

Jeg er kommet til det sted hvor jeg har fået doktoren ind i toget og skal forbi vagterne på den anden side af banelegemet for at
sætte toget i gang. Vagten står stille ved siden af en stor stål eller betonbeholder. Hvordan kommer jeg forbi ham og ind ad porten
uden at blive opdaget?

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Møller

Fra : Herold

Dato : 04-06-02 13:40

> [...]
> sætte toget i gang. Vagten står stille ved siden af en stor stål eller
betonbeholder. Hvordan kommer jeg forbi ham og ind ad porten

Slå ham ihjel.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 04-06-02 15:54

Herold <JacobNOSPAMPLZTHNKS@boomtown.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:adicih$maq$1@sunsite.dk...
> forbi vagterne på den anden side af banelegemet for at
> betonbeholder. Hvordan kommer jeg forbi ham og ind ad porten
>
> Slå ham ihjel.

Det lyder som den typiske aften på diskotek IN- det er sgu også snart den
eneste måde man kan komme forbi dørmanden!

/Jeppe

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 04-06-02 13:42

Slå ham bevisløs med pistolen og går det samme med ham der er inde i rummet.

Mvh
Thomas

Fra : Frost

Dato : 04-06-02 15:47

"Thomas Strøm Larsen" <tholar29@hotmail.dk> wrote in message
> Slå ham bevisløs med pistolen og går det samme med ham der er inde i
rummet.

> Mvh
> Thomas

Det er fatkisk muligt at komme helt uset forbi ham. Hvis man stiller sig
klos op af væggen på hans højre side og går "prone", for derefter at snegle
sig ind langs væggen, så kan det lade sig gøre.
Af en eller anden grund begyndte alarmen hele tiden hvis jeg slog ham
bevidstløs, men de 3-4 efterfølgende vagter var der ingen problemer med.

Fra : Martin Møller

Dato : 04-06-02 16:27

> [...]
> Af en eller anden grund begyndte alarmen hele tiden hvis jeg slog ham
> bevidstløs, men de 3-4 efterfølgende vagter var der ingen problemer med.

Men det er da helt umuligt at komme til at starte toget inden doktoren
bliver fanget. Jeg kan aldrig nå det.

Martin

Fra : Mercenary

Dato : 04-06-02 18:28

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er da helt umuligt at komme til at starte toget inden doktoren
> bliver fanget. Jeg kan aldrig nå det.
>
> Martin

Jeg nåede det da
Men jeg slog også samtligt vagter ihjel. Ikke noget med at være blødsøden
hér. Hvis man gokker dem et par risikerer man bare at de skriger så højt at
de andre kommer rendende.
Nøgleordene er forsigtighed og lydløshed. Når du øjner en vagt, så sæt dig
på hug og list dig op bag ham. Derefter kaster du din kniv i ryggen af ham.
Hvis du bare snitter lidt i ham risikerer du at han råber op inden han dør.
Håber at du kan bruge det til noget.

/Merc

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 04-06-02 21:40

Det gjorde det ikke hos mig.

Mvh
Thomas

Fra : Joe Sandøe

Dato : 05-06-02 07:22

> Det gjorde det ikke hos mig.

Jeg fandt ud af, at når man snittede i en vagt mens man lå eller sad på hug,
så var det "kun" et snit, hviklet resultere i alarm alarm. Men hvis man står
og sigter efter hans hoved, så ligger han sig pænt ned uden en lyd.
Den faktor med lyd niveauet (at man skal være så stille som muligt), tror
jeg ikke rigtigt på. Det virker mere som de er døve, og først reagere når
man kommer ind i deres synsfelt. Faktisk på den mission på båden, virker det
som om at de bliver aktiveret når man er inden for en vis radius, og det er
sku for plat :-/
VH Joe