Tjen penge ved at læse email og andet
Fra : Stefan Rehder

Dato : 04-06-02 10:53

Hejsa

Bliv betalt for at skabe traffik til din webside ved at besøge andr
websider.

Klick på ClickityCash banneren på denne webside for mere information.

Det er gratis at tilmelde sig og du kan tjene flere 100 dollars om måneden
hvis det gøres rigtigt. selv er jeg kun oppe på $30 om måneden men jeg har
ikke været medlem så længe.

http://home19.inet.tele.dk/stefanr/index.html

Du kan også blive betalt for at læse emails og være online!!!!

mvh

Stefan

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 04-06-02 12:12

> [...]
> ikke været medlem så længe.
>
> http://home19.inet.tele.dk/stefanr/index.html
>
> Du kan også blive betalt for at læse emails og være online!!!!

Og hvor mange penge har du fået udbetalt?
Tænkt at folk kan være naive... få folk er heldige at få et par dollars
ud... meeeen tænk jer om... naiviteten vil ingen grænse tag... øvøv

mvh
Johan

Fra : Gerner

Dato : 04-06-02 21:35

On Tue, 04 Jun 2002 13:12:22 +0200, Johan Holst Nielsen
<johan@weknowthewayout.com> wrote:

Lad være med at besvare OT indlæg, tak.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 05-06-02 12:44

Gerner wrote:
> On Tue, 04 Jun 2002 13:12:22 +0200, Johan Holst Nielsen
> <johan@weknowthewayout.com> wrote:
>
> Lad være med at besvare OT indlæg, tak.

"Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus!"

Tjek lige hvad du selv gjorde?

mvh
Johan

Fra : Frihtiof Andreas Jen~

Dato : 04-06-02 21:01

"Stefan Rehder" <s_rehder@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> hvis det gøres rigtigt. selv er jeg kun oppe på $30 om måneden men jeg har

Har du rent faktisk *fået* nogen penge - i hånden?

Hvis ja burde det være besværet værd at skrive et lille program, der klikker
på links, læser emails og er "on-line". Lade computeren om idiotarbejdet -
ikk.

Fra : Gerner

Dato : 04-06-02 21:36

Fra : Keld Nielsen

Dato : 04-06-02 21:47

you just did ! og jeg !

men i andre ng's er der, imhop,et godt udtryk: KBS (Kill By Silence)

Fra : Frihtiof Andreas Jen~

Dato : 05-06-02 15:10

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 4 Jun 2002 22:00:37 +0200, "Frihtiof Andreas Jensen"
> <nomailhere@lookitup.yourself.com> wrote:
>
> Lad være med at besvare OT indlæg, tak.

Pas dig selv!

Fra : Alexander Køpke

Dato : 08-06-02 09:02

FUCK NETIQUETTE!!

Hvis du har et problem, så lær at killfile!!

"Frihtiof Andreas Jensen" <nomailhere@lookitup.yourself.com> skrev i en
meddelelse news:3cfe1ba3$0$78770$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Alexander Køpke

Dato : 08-06-02 09:00

"Frihtiof Andreas Jensen" <nomailhere@lookitup.yourself.com> skrev i en
meddelelse news:3cfd1c46$0$47874$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
klikker
> på links, læser emails og er "on-line". Lade computeren om idiotarbejdet -

Det er der også nogen, der har lavet, men det fandt firmaerne ud af, og
lavede et andet program på server siden, som kunne finde ud af dette og
automatisk opsige kontoen.

Fra : @ndersson

Dato : 18-06-02 21:29

1. OT
2. fandeme en sur tone i denne gruppe
3. OT ødelægger grupper ligesom sure opstød..

--
Hilsen

Andy