GPSnavigator fra ALDI til mc
Fra : [8300] Christensen

Dato : 04-06-02 10:45

Er der nogen som har købt og evt. har erfaringer.
Prisen er vist kr. 5-6000,-
mvh
Nic

Fra : Anders Winther

Dato : 04-06-02 13:51

Øv..
De har den ikke vist på aldi.dk..

Men hvad kan den? Farveskærm? Opdateringer af kort? Kompatibel med hvilke
kort? Hvormeget hukommelse til kort? Turn-by-Turn? osv..

Mvh.
Anders Winther
XJ600S med Garmin Emap GPS

Fra : Luffe

Dato : 04-06-02 14:13

"Anders Winther" <wintherFJERN-DET-MED-STORT@email.dk> skrev i en meddelelse
> Øv..
> De har den ikke vist på aldi.dk..

Jo - se indlæg fra 4.6.02 -

Mvh Søren

Fra : Luffe

Dato : 04-06-02 14:15

Undskyld - 14.5.2002

Mvh
Søren igen

Fra : mig

Dato : 08-06-02 11:24

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-06-02 18:24

Jeg kender ikke modellen, men jeg har selv en GPS12, også fra Garmin, som
jeg ofte bruger på min off-roader, og det har den klaret fint. Der har
tidligere været noget kritik af Garmins kort til GPS'erne, de var vist ikke
helt up-to-date, men det kan da være de har fået rettet op på det sidenhen.
Der findes adskillige sider med anmeldelser af de forskellige modeller på
nettet, så prøv at søge, det ville undre mig hvis du ikke finder noget.

Lars