Outlook XP udskrift
Fra : Mikael Syska

Dato : 04-06-02 09:43

Hej

Når jeg udskriver mine mails vil jeg gerne kunne se om der er nogle
vedhæftede filer ved, altså et lille notat eller noget et sted på
udskriftet, så jeg er fri for selv at skrive det hver gang..

// Mikael aka bibz.dk

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-06-02 10:11

"Mikael Syska" <mikael@homecoders.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vedhæftede filer ved, altså et lille notat eller noget et sted på
> udskriftet, så jeg er fri for selv at skrive det hver gang..

Den gør den da som standard.
Når jeg udskriver mails med vedhæftede
filer får jeg et ikon for filen lige under emnelinien.

Det er ikke lykkedes mig at finde et sted hvor jeg
kan slå det fra/til, så det undrer mig at din Outlook
ikke gør det samme.
--
Peter J

Fra : Mikael Syska

Dato : 04-06-02 10:28

"Peter Jensen" <spateldask@hotmail.com> wrote in news:3cfc842e$0$219
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
>
> Det er ikke lykkedes mig at finde et sted hvor jeg
> kan slå det fra/til, så det undrer mig at din Outlook

jo, det gør den også, hvis det er plain text, men ikke hvis afsender har
lavet HTML design eller hvad man nu kalder det....

Fra : Mikael Syska

Dato : 04-06-02 10:45

> [...]

> Det er ikke lykkedes mig at finde et sted hvor jeg
> kan slå det fra/til, så det undrer mig at din Outlook

ja, men kun hvis mailen er plain text så kommer vedhæftede filer med,
ellers ikke, men man må da kunne slå det til så det kommer med...

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-02 13:10

> ja, men kun hvis mailen er plain text så kommer vedhæftede filer med,
> ellers ikke, men man må da kunne slå det til så det kommer med...

Hvis mailen er i html-format, så sørg for at Indholdsrude er aktiv, så
kommer de vedhæftede filer med ud i print, forudsat at du selvfølgelig har
angivet det i udskriftsdialogen.

Mvh
Anette Linnea

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-06-02 13:22

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis mailen er i html-format, så sørg for at Indholdsrude er aktiv, så
> kommer de vedhæftede filer med ud i print, forudsat at du selvfølgelig har
> angivet det i udskriftsdialogen.

Det resulterer i at selve filen udskrives.
Jeg tolkede spørgsmålet således at det
var ikonet for den vedhæftede fil og ikke
selve filen der skulle udskrives - men måske
jeg har misforstået (?)
--
Peter J

Fra : Mikael Syska

Dato : 04-06-02 14:54

> [...]
> Jeg tolkede spørgsmålet således at det
> var ikonet for den vedhæftede fil og ikke
> selve filen der skulle udskrives - men måske

det skal være sådan at jeg kan se at der har været en fil vedhæftet til den
mail