Udrensnings kur
Fra : Marlene B. Nielsen

Dato : 04-06-02 09:16

Hejsa

Jeg er ny her i gruppen, og efter en tur på vægten søndag morgen, skal det
f....... være slut nu. Vægten stod på 110 kg. og for to mdr. siden stod den
på 103 kg. Så nu må der ske noget. Det skal lige siges at den ikke har fået
for lidt, med blandet slik og cola. Samt alt for god mad med masser af
Jensen' sovs.

Så der for er der nogen der kender en udrensnings kur, jeg har en ide om at
hvis man lige får alle de grimme stoffer ud af kroppen, vil det være nemmer
at holde kuren.

Det skal lige siges at jeg for 4 år siden var nede og veje 89 kg. (jeg er
178 høj) og var faktisk rimelig tynd at se på. Men så fandt mig og min mand
sammen og har herefter fået en dejlig pige, det var nu ikke fordi at jeg
ikke har tabt det jeg tog på mens jeg var gravid og havde faktisk tab mig
yderlig 5 kg. da jeg kom hjem fra hospitalet. Men jeg synes at det er lidt
sværre at være på kur når man har en mand der er lige så tynd som et sugerør
og kan spise alt uden at tage på. Han elsker slik, kager og chips.

Men hvis der er nogen der ligger inde med sådan en kur vil det bare være
fedt.

Knus Marlene

PS jeg har tabt 1 kg )))

Fra : Sussi

Dato : 04-06-02 13:50

On Tue, 4 Jun 2002 10:15:53 +0200, "Marlene B. Nielsen"
<mc-maler@post.tele.dk> wrote:

>Hejsa

*SNIP*

> [...]
>og kan spise alt uden at tage på. Han elsker slik, kager og chips.
>
>Men hvis der er nogen der ligger inde med sådan en kur vil det bare være

Hej Marlene

Jeg er også en overvægtig pige, der også har en kæreste, der er tynd
som et sugerør. Jeg kan godt lade søde sager være, men når han altid
går og gnasker i et eller andet lækkert, så synes jeg dælme, at det er
svært at lade være. På ham kan man intet se, og på mig skal jeg næsten
bare kigge på det, og så har det sat sig. Her ville egentlig bare
sige, at du ikke er alene.
Jeg har ikke lige nogen udrensningskur til dig, men en lille smule
omlægning af madvaner (fx ikke smør på brødet) og en form for motion
ca. 2 gange om ugen, det hjælper. Jeg synes, at det kan være enormt
hårdt og træls at være på kur, men hvis man starter i det små, og der
sker noget, så kan det kun gå den rigtige vej. Hvis det ikke er
hurtigt nok til ens temperament, så kan man jo "bare" give den en tand
ekstra, og så går det endnu hurtigere.
Pøj pøj med det.
Bedste hilsner

Sussi

--
Fjern FJERNMIG i min E-mail
Mc Donalds er ok, men talende frøer er bare så sejt :)

Fra : Mari

Dato : 04-06-02 21:09

"Marlene B. Nielsen" <mc-maler@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3cfc77bb$0$47945$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>Han elsker slik, kager og chips.

Hvis du køber det til ham - så hold op med det )
Og hvis han selv køber det - så bed ham om at
være solidarisk med dig - indtil du er normalvægtig og kan
bevæge dit noget mere - når du ikke skal slæbe rundt
på "affaldssækken".

--

Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : Marlene B. Nielsen

Dato : 05-06-02 08:41

Hej igen

Jeg vil bare lige fortælle at nu har jeg tabt 2 kg. HHHUUUURRRRAAAA

jeg har det bare helt vild fedt med mig selv, jeg har meget mere enerig
og nu skal der bare ske noget.

Marlene

Fra : izeqb

Dato : 05-06-02 10:59

Okey, fedt nok.
Hvordan?

Fra : Nicolai

Dato : 05-06-02 19:17

"izeqb" <isak@city.dk> skrev i en meddelelse

> Okey, fedt nok.
> Hvordan?

Ja, hvis du har tabt 2 kilo på ca. 1 døgn, så vil jeg også gerne vide
hvordan.

Nicolai

Fra : Marlene B. Nielsen

Dato : 06-06-02 06:24

> Ja, hvis du har tabt 2 kilo på ca. 1 døgn, så vil jeg også gerne vide
> hvordan.

Hej

Det kan da godt være at jeg ikke har skrevet det godt nok, jeg startede
søndag kl. 15.45 (ja jeg er lidt skør, men det hjælper ikke at starte mandag
morgen) og siden der har jeg, i dag torsdag, tabt 2,5 kg.

Hvordan: Ingen tandsmør på min fransbrød
sund frokost. bolle med kalkun, checy ost og tomat og
ind i ovnen. (ja jeg ved godt at ost ikke er helt vild sund,
med det smager godt)
et til to stykker frugt om eftermiddagen.
byttet colaen ud med vand/saftevand
tørstegt kyllingebryst, gullerødder, pasta og ketchup.

det virke åbenbart på mig, så kan det hjælpe andre, vil det jo bare være
godt (fedt)

Marlene

Fra : WebWoman

Dato : 06-06-02 07:09

> det virke åbenbart på mig, så kan det hjælpe andre, vil det jo bare være
> godt (fedt)

Det er NEMT at tabe et pr kilo i en fart. Det svære er at tabe fedtet. Og
man taber ikke 2½ fedt på et par dage.

Gid det var så enkelt.

Mvh. Lisbeth

Fra : Marlene B. Nielsen

Dato : 06-06-02 07:32

> Det er NEMT at tabe et pr kilo i en fart. Det svære er at tabe fedtet. Og
> man taber ikke 2½ fedt på et par dage.
>
> Gid det var så enkelt.
>
> Mvh. Lisbeth

Det er jeg helt godt klar over, men jeg håber at fedtet kommer derefter, det
var ca. den samme kur jeg bruget sidste gang jeg var på kur der tabte jeg 22
kg. på 1 år, så jeg håber lidt at gøre kunsten efter igen.

Hvorfor tog jeg dem på igen : Forbi jeg var for dum og ikke passede på hvad
jeg proppede i munden.

Marlene