At kopi8ere alle data fra en Nokia 6210
Fra : Dan Andersen

Dato : 03-06-02 22:26

Da min Nokia 6210 skal til rep. vil jeg gerne kopiere alledata fra telefonen
til computeren. Alle data - dvs. også de tlf. numre, der er knyttet til hver
enkelt navn (arbejdsnummer, fax osv.)
Ved at synkronisere med PC´eren kommer da alle med?

Grunden til jegt ikke bare eksperimentere er, at jeg nødig vil miste nogle
af dataene.

Mvh. Dan

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 03-06-02 22:44

Synkronisere er jo et vidt begreb! Hvilket program bruger du?

Jeg vil foreslå dig at downloade Nokia PC Suite (gratis) fra deres
hjemmeside et sted, og så lave en backup.. Det er utroligt let og sikkert...

/Lasse

Fra : Dan Andersen

Dato : 05-06-02 09:10

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /Lasse
>
> Jeg har Nokia PC Suite 4.0, men den kopierer kun et tlf. nummer fra hvert
navn - såvidt jeg kan se. Jeg kan kun synkronisere - ikke lave back-up med
det prg. HAr du en anden løsning?
At kopiere data ver på SIM kortet dur heller ikke, da det jo også kun tager
en del af hver personoplysning.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 05-06-02 11:11

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse news:3cfdc701$0$212

> [...]
> det prg. HAr du en anden løsning?
> At kopiere data ver på SIM kortet dur heller ikke, da det jo også kun

Hvis du bruger Nokia Content Copier fra Nokia PC Suite 4.0, så kopierer den
altså HELE telefonbogen, også med flere forskellige numre pr. navn. Det har
jeg gjort flere gange med min Nokia 6120...
Er du sikker på at den ikke gør det ved dig?

/Lasse