N3510 hvornår?
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 03-06-02 21:14

Hejsa

Er der nogen som ved hvornår Nokia 3510 forventes i Danmark?

Mvh
Hans

Fra : Nakel Andersen

Dato : 04-06-02 17:53

Når 3310 er udsolgt i hele Europa!
Nokia siger den har "software fejl", men det er bare en dårlig undskyldning.
Orange har sat France Telecom til at presse Nokia.

Fra : Cooper

Dato : 04-06-02 19:39

Wake up... Den er da kommet til DanmarkstId) values(%d, '%s')

http://www.kandu.dk/

Fra : Crash Override

Dato : 04-06-02 20:54

| Wake up... Den er da kommet til DanmarkstId) values(%d, '%s')

Hvad betyder "DanmarkstId) values(%d, '%s')" ??

Fra : Cooper

Dato : 05-06-02 09:56

"Crash Override" skrev d. 04-06-02 20:54 dette indlæg :

> Hvad betyder "DanmarkstId) values(%d, '%s')" ??

stId) values(%d, '%s') er ikke noget jeg har skrevet

http://www.kandu.dk/

Fra : Ally

Dato : 04-06-02 23:04

> Wake up... Den er da kommet til DanmarkstId) values(%d, '%s')

Siden du er vågen... hvorhenne? Jeg har snart besøgt alle TDC's telebutikker
i Storkøbenhavn, inkl. et antal Orange butikker, med samme besked: "Nokia
har problemer med at levere den. Vi kan ikke sige noget om, hvornår den
kommer".

Hilsen
Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : **TRADS**

Dato : 04-06-02 23:25

Her skriver de da ikke noget om at den ikke er på lager
http://www.webbiks.dk/

Fra : B. Dam

Dato : 05-06-02 00:12

> Her skriver de da ikke noget om at den ikke er på lager
> http://www.webbiks.dk/

Nej, men hvem ville også købe den på den useriøse hjemmeside.

Fra : **TRADS**

Dato : 05-06-02 09:19

> Nej, men hvem ville også købe den på den useriøse hjemmeside.

Useriøs : siden er fundet her :
http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Nokia&showmodel=3510

Fra : Dennis Lange

Dato : 05-06-02 09:34

**TRADS** <trads@maskulin.dk> skrev:

> Her skriver de da ikke noget om at den ikke er på lager
> http://www.webbiks.dk/

Der står nu aller nederst - Kommer meget snart...

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : **TRADS**

Dato : 05-06-02 10:17

> Der står nu aller nederst - Kommer meget snart...

Det gør der sgu også
For meget VM..

Fra : Michael H Jensen

Dato : 05-06-02 11:46

JA, og efter sommerferien står der stadig "kommer meget snart". Nede hos
bladforhandleren står der også på et skilt: Kontant i dag, Kredit i
morgen. Hvad står der så på skiltet i morgen??

Mick

Fra : Bachelor

Dato : 05-06-02 02:12

"Hans Mouridsen" <hom@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:3cfbce04$0$47900$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Er der nogen som ved hvornår Nokia 3510 forventes i Danmark?

Kunne en 3410 til det halve ikke være lige så god ?