HJÆLP MED Medal of Honor Allied Assault
Fra : M.Hansen

Dato : 03-06-02 21:34

HEJ JEG SIDDER FAST I EN BANE HVOR JEG SKAL SPRINGE TANKS I LUFTEN OG TA
NOGLE DOKOMENTER JEG ER SÅ KOMMED TIL DEN SIDSTE OPGAVE HVOR JEG SKAL SENDE
ET FALSK DOKUMENT DET ER ET RUM MED EN PEJS PS: JEG VED IKKE HVAD JEG SKAL
GØRER DER ER ET COMPAS I MIT HØJRE HJØRNE HVOR DER TO RUNDE KUGLER DER SKAL
VÆRER KLODS OP AF HINANDEN OG DET ER DE MEN HVAD SKAL MAN GØRER INDE I DET
RUM OG MED HVILKEN TAST????????????

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 03-06-02 21:43

M.Hansen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.spil.computer:

> [...]
> MIT HØJRE HJØRNE HVOR DER TO RUNDE KUGLER DER SKAL VÆRER KLODS
> OP AF HINANDEN OG DET ER DE MEN HVAD SKAL MAN GØRER INDE I DET

[cAPS lOCK] og så mangler du disse: ,,,,,,,

- Du kan selv sætte dem ind de rigtige steder.

Fra : Simon Kamber

Dato : 04-06-02 19:28

On 03 Jun 2002 20:43:02 GMT, Palle Hans Jensen <palle@image.dk> wrote:

>M.Hansen, for lige at citere noget af det du skrev i
>dk.spil.computer:

>[cAPS lOCK] og så mangler du disse: ,,,,,,,
Synes nu manglen på disse er mere påfaldende: .......
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Frost

Dato : 05-06-02 15:16

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> wrote in message

> Synes nu manglen på disse er mere påfaldende: .......

Dem kompenserer han da for med disse: ????????????

Fra : Kristian

Dato : 04-06-02 08:15

Besværligt at læse, gider ingen gang tygge mig igennem det.