Hvepse.... Nogle gode råd???
Fra : Burger

Dato : 03-06-02 21:43

Hej

Jeg har set at der er ved at blive bygget et hvepsebo oppe under mit udhæng.
Hvad skal/kan jeg gøre????

MVH

Thomas Kærager

Fra : Per K

Dato : 03-06-02 21:55

"Burger" <gegge@hfhf.djue> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har set at der er ved at blive bygget et hvepsebo oppe under mit
> [...]
Kontakte Mortalin er min anbefaling, de har den rigtige gift som kan klare
hvepse.
For gør man noget forkert bliver de arrige og så ved man hvad der sker.
www.mortalin.dk/

Venligst Per

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-06-02 23:39

Per K <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en

> [...]
> hvepse.
> For gør man noget forkert bliver de arrige og så ved man hvad der sker.

Man ved også hvad der sker når man sætter en dåse med et skvæt benzin i, op
om boet. Hvepsene dør.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per K

Dato : 04-06-02 14:12

> Man ved også hvad der sker når man sætter en dåse med et skvæt benzin i,
> [...]
Og det kan ske at man futter hele ens hus af pga benzin dampe som er
højeksplosive.

Venligst Per

Fra : Søren Zoëga

Dato : 04-06-02 12:54

Du skal bare angribe dem når det er mørkt, der er de ikke meget for at
flyve.
Jeg har ryddet adskillige boer med insektgift - uden nogensinde at blive
stukket.

mvh

Søren Z

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 04-06-02 18:59

"
> Du skal bare angribe dem når det er mørkt, der er de ikke meget for at
> flyve.
> Jeg har ryddet adskillige boer med insektgift - uden nogensinde at blive
> stukket.

Hej
Det er et godt råd, jeg kan udvide det med at tage en plastpose og hold den
op omkring boet og træk det af. Det kan du også gøre om dagen endnu, men
vent til du ser hvepsen gå ind først.
Gunnar