Alkohol
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 03-06-02 20:43

Hej

Lige et spørgsmål.

Kan man drikke sig en kæp i øret 1 - 2 gange om måneden og så stadig tabe
sig, hvis man følger en kostplan

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 03-06-02 20:53

On Mon, 3 Jun 2002 21:42:51 +0200, "Peter Elmkvist Snabe"
<peter@snabe.dk> wrote:

>Kan man drikke sig en kæp i øret 1 - 2 gange om måneden og så stadig tabe
>sig, hvis man følger en kostplan

Mit umiddelbare svar vil være, ja.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Rasmus Bang

Dato : 03-06-02 21:36

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> wrote:
> Kan man drikke sig en kæp i øret 1 - 2 gange om måneden og så stadig tabe
> sig, hvis man følger en kostplan

Hej Peter

Det kan du snildt!

Jeg er selv siden februar gået fra at veje 120 Kg til nu 95, og det eneste
jeg har gjort var at begynde at motionere og spise lidt mere sundt. Med
dette menes at jeg stadig går i byen og drikker mig en kæp i øret 1-2 gange
om måneden, og der da også ryger en pizza ned i ny og næ, men blot har
droppet den obligatoriske 1½L Coke om dagen + smørret på brødet.

Med venlig hilsen

Rasmus

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 03-06-02 22:05

> Kan man drikke sig en kæp i øret 1 - 2 gange om måneden og så stadig tabe
> sig, hvis man følger en kostplan

Ja det skulle nok kunne lade sig gøre.. men du skal bare huske på at det
tager ca 2 da før en din krop er på højkant igen efter e druktur! *S* og
husk at alkohol indeholder 7 kcal pr. gram.. så du skal jo spise lidt færre
kalorier for at få "råd" til at drikke alkohol!!!

Men det skulle kunne lade sig gøre!

Held og lykke!

--
OBS!
Jeg søger overvægtige til at teste mit community!