ZZR 1100 uden heste
Fra : Søren Larsen

Dato : 03-06-02 20:58

Håber i kan hjælpe..

Min kammerat har lige investeret i en zzr 1100 fra 1998, og var klar til den
første tur, men kun for at opdage at den absolut ikke havde, hvad den skulle
have af heste. Ovennævnte har før kørt zzr 1100 og viste straks at der var
noget galt..
Cyklen skulle være af Hollandsk oprindelse. Har nogle af jer erfaringer med
droslede maskiner????

Gasspjældende åbner fuldt og helt og der er heller ikke noget at komme efter
i udstødningssystemet.
Kan begrænsningen være elektronisk og i så fald, hvordan fjernes denne.
Som det er nu syntes cyklen kun at have ca. 100 hk og det er jo ikke nok for
så stor en cykel...

Håber i kan hjælpe.....
På forhånd tak Oras@email.dk

Fra : Kilroy

Dato : 03-06-02 22:41

Hej
Jeg har også en sådan en. Den var også droslet oprindeligt. Der er et par
huller i spjældene og en ring i indsugningen, det er såmænd det eneste.
Der kan købes et sæt til at ændre det i Tyskland for et par hundrede.

Multisol@bigfoot.com

Fra : S.G

Dato : 04-06-02 00:22

> [...]
> Kan begrænsningen være elektronisk og i så fald, hvordan fjernes denne.
> Som det er nu syntes cyklen kun at have ca. 100 hk og det er jo ikke nok

Min onkels RF900 havde andre knaster, andre kaburatorer (samme, men
generelt med mindre huller osv hele vejen igennem, det kan ikke bores op,
men kræver nye, da det er selve støbningen der er ændret)
cdi-box+tændingsforskyder.

så der kan skam være meget der skal ændres (koster moneter).
få fat i en haynes eller værkstedmanual eller lign.. Der kan du se
forskellene mellem cyklerne i de forskellige lande, i alt fra str. dyser,
til mindste detalje på skruer osv